Wakacje z przyjaciółką

piątek, sierpnia 08, 2014

Hejka!

Przepraszam, że dawno nie było żadnej notki, ale jest u mnie moja przyjaciółka Wiktoria i po prostu nie mam czasu, żeby coś dodać, bo ciągle coś robimy! Teraz znalazłam krótką chwilę przed wyjazdem do mojej babci. Przez cały ten tydzień, każdego dnia robiłyśmy co innego, zdążyłyśmy się już zgubić milion razy. Opiszę Wam nasze "ciekawsze dni":
-w piątek  byłyśmy w kinie na francuskiej komedii "Przychodzi facet do lekarza". Była świetnie i oryginalnie zrobiona i przede wszystkim bardzo zabawna! 
-poniedziałek to był chyba nasz najgorszy dzień... Miałyśmy jechać nad jezioro. Na początku wsiadłyśmy do naszego pierwszego autobusu, co nie było zbyt fajne, ponieważ ja z moim czułym węchem prawie się tam dusiłam koło jakiegoś delikatnie mówiąc nieumytego pana. Potem gdy się przesiadłyśmy wszystko było ok do czasu gdy znalazłyśmy się na autostradzie, która prowadzi na lotnisko. Dojechałyśmy do jakiegoś lasu gdzie był przystanek końcowy, okazało się, że nasz przystanek był NA ŻĄDANIE, ale my oczywiście nie wiedziałyśmy co to znaczy "NŻ"... Dopiero potem nas olśniło. Byłyśmy lekko przestraszone, no ale włączyłam GPS-A w telefonie i szłyśmy jakiś 1 km przed siebie w kierunku tego jeziora XD. Gdy minęły już 2 godziny, zrezygnowałyśmy z naszej wycieczki nad jezioro i zadecydowałam, że pójdziemy do biura mojej mamy, które jest gdzieś niedaleko. Na nasze nieszczęście zaczęło padać. Dotarłyśmy na tramwaj i pojechałyśmy w kierunku firmy, następnie szłyśmy na nogach przez teren budowy w czym ja wpadłam w jakiś beton i zdążyłam się już milion razy pokłócić z Wiktorią, która była zaczepiana przez jakiegoś żula. O godz. 15 dotarłyśmy w końcu do mojej mamy i widziałyśmy jak wygląda jej codzienna praca. Przy okazji zdążyłyśmy jej zepsuć ksero... Jak tylko dotarłyśmy do domu to od razu poszłyśmy spać. 
-wtorek pojechałyśmy w ten dzień na rower, niby nic dziwnego, tyle że my spędziłyśmy na nim 6 godzin i wszystko nas bolało... Wieczorem obejrzałyśmy jeszcze film "My dzieci z dworca ZOO", który bardzo polecam!
-czwartek wybrałyśmy się na babeczki na rynek, które totalnie mi nie smakowały, bo były za słodkie.  Wracając do domu autobusem ciągle ktoś się na nas gapił, albo jakiś śmierdzący żul albo jakiś stary zbok. Masakra... W domu postanowiłyśmy jeszcze obejrzeć dramat "Chłopiec w pasiastej piżamie" - uwielbiam ten film, jest bardzo wzruszający i daje do myślenia. 





To tyle! Xoxo :* 


You Might Also Like

35 komentarze

  1. Widzę, że miło spędzaliście czas :)

    http://ally-allly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że spędzasz czas z przyjaciółką ^^

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne przygody was spotykają haha będziecie miały co wspominać :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, ze razem spędzacie czas! :)

    ♡BLOG- klik♡
    Twój blog bardzo mi się spodobał. Zaobserwujemy siebie nawzajem kiedy mój blog spodoba się tobie? ;)/daj znać u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała trochę czasu spędzić ze swoją przyjaciółką, ale to niestety nie możliwe... Dzieli nas pół polski...



    juliabloger.blogspot.com <---- kliknij ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, czyli miałyście przeżycia :p
    Świetne zdjęcia :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że spędzacie ze sobą tyle czasu :D
    _______________________________
    http://kolorowaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tak spędzić dzień z przyjaciółką.
    MÓJ BLOG <--- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  9. Również chciałam się wybrać na tą komedię, ale grafika na zwiastunie mnie do niej nie zachęcała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjaciółką wakacje są udane:)

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też spędzam wakacje ze swoją przyjaciółką :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne przygody miałyście :P Ja również uwielbiam film "chłopiec w pasiastej piżamie", choć jest wzruszający :')
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahahahahaha ciekawie przeżyte dni! dużo śmiechu, ale i nie tylko miałyście. nie lubię kiedy ludzie się na mnie gapią, w dodatku ludzie nienormalni ;o c;

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie jest mieć przyjaciółkę!
    Obserwujemy? Ty zacznij, a ja na pewno skończę:D
    zoeslifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie mam możliwości spędzenia wakacji z przyjaciółką :(
    Ale Wam życzę dobrej zabawy ;)

    Obserwuję :)

    http://miqila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też bardzo dużo czasu teraz spędzam ze swoją przyjaciółką :) Świetne zdjęcia.

    luvkarolajn.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ze spędzacie razem czas :)
    Świetne zdjęcia

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. musialyscie się super bawic <4
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze jak ja nie lubię że tak napiszę brzydko... śmierdzących ludzi... śliczne zdjęcia.

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy ma nieszczęśliwe dni ! :(

    Julciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. No to miałyście przygody! Ja też lubię robić różne rzeczy z moją przyjaciółką ;)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/08/klimkowka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. do mnie mooże niedługo przyjedzie moja przyjaciółka :))
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. też większość czasu staram się spędzać z moją przyjaciółką :)
    nienawidzę tak jak Ty gdy ktoś od którego delikatnie mówiąc śmierdzi jedzie autobusem . masakra !
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ♡ fajnie, że tak dobrze się bawiłaś :D pozdrów przyjaciółkę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hahaha, z jednej strony współczuje z drugiej zazdroszczę. Teraz to wszystko pewnie wydaje Ci się absurdalne, ale tak na prawdę już za miesiąc razem z Wiktoria będziesz się z tego śmiała. Współczuje jednak, że cała ubłocona poszłaś do biura mamy. Ja nie miałabym odwagi.
    Jeśli klikniesz w baner i wejdziesz w linki, napisz w komentarzu a ja Ci się odwdzięczę (nie oszukuj, ponieważ wszystko jest sprawdzane)
    http://bruise-blog.blogspot.com/2014/08/choise.html

    OdpowiedzUsuń
  26. takie przygody sś najlepsze i zawsze będziemy je pamiętać (:

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog!

    http://piankaofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Na "chłopcu w pasiastej piżamie" płakałam jak bóbr. Naprawdę bardzo poruszający.


    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę,że wakacje należały do udanych ;3.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia, fajny blog, będę tu częściej + zapraszam do siebie ---> http://dontstartsomethingyoucantfinish.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  31. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post! Obserwujemy? My już. http://wercza-sandra-patka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale miałyście dziewczyny przygody tych wakacji! SUPER! pozazdrościć tylko gdy ja prawie całe wakacje spędziłam w pracy :(

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe