jak podlinkować bloga w komentarzu?

sobota, września 20, 2014

Hejka kochani!

Dzisiaj przygotowałam dla was króciutkiego posta o tym jak podlinkować swojego bloga w komentarzu. To bardzo ułatwia innym blogującym wejście w waszego bloga, wystarczy tylko kliknąć, a nie "kopiuj... wklej...". 

Wpisujemy w komentarzu:

<a href="ADRES STRONY URL">TEKST</a>  

Na przykład:

<a href="http://patrycja-paulinaa.blogspot.com/">patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK</a> 

 Ja swój link zapisałam w notatniku na pulpicie, więc zanim zaczynam blogowanie otwieram notatnik kopiuję tekst i mogę zaczynać pracę!
Mam nadzieję, że skorzystacie z mojej porady, bo bardzo ułatwi życie mi jak i Wam. 
Trzymajcie się, całusy!



You Might Also Like

30 komentarze

  1. też zapisałam sobie to w notatniku i to naprawdę ułatwia sprawę!
    przydatna rada,cho ja już o tym wiedziałam :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, przyda mi się :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że to pokazałaś, ale ja to znałam od Kiki .
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomocne! :)

    alexshia-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystam z tego już od dłuższego czasu :D
    maddy blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomocne , zawsze nie wiedzialam jak to zrobic :3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Właśnie tego szukałam :) Spadłaś mi z nieba :D
    Fajna sprawa :D
    Pozdrawiam :*
    paulla69.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi szczerze mówiąc nie robi różnicy czy podlinkuję bloga czy nie. Zawsze odwiedzam blogi innych, więc nie ma to dla mnie żadnego znaczenia ;)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny bardzo fajny post :)
    Bardzo podoba mi się design bloga *.*
    Dodaję do zakładek i czekam na kolejną notkę

    Czy mogłabyś poklikać w banery? Odwdzięczę się obserwacją <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie że pokazałaś jak to się robi :)
    Super wygląd bloga!

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący post, bardzo przydatny, sama osobiście pewnie nie skorzystam z niego, ale wiem, że dużo osób jest zainteresowana tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też znam ten kod i robię dokładnie to samo - zapisuję w notatkach otwartych zawsze na pulpicie i kopiuję :) To oszczędza dużo czasu przy komentowaniu danego bloga :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. hahah ostatnio na kilku blogach to sie pojawiło, ale fajnie, że napisałaś ;*

    Zapraszam, Obserwuję i Pozdrawiam♥
    olczblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też na początku szukałam tego, ułatwia sprawę, szczególnie jeśli chce się zobaczyć wiele blogów :)
    Nowa notka o torbach na zakupy własnego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przyda się :)
    zapraszam na giveaway z oasap :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydatne!
    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem o tym juz dawno ale sądzę, że wieelu osobą się przyda XD
    Poklikasz w linki w poście? Będę wdzięczna. :)
    link- tutaj

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł na post. :) Śliczny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatny post. Będę tu często wpadać!
    Obserwuję.
    http://kaja-buziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia oraz świetny design! Jesteś naprawdę utalentowana, życzymy ogromnych sukcesów w blogowaniu!
    -------------------------------
    Zapraszamy na naszego bloga!
    talia-andzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze ,że o tym wspomniałaś.Początkującym na pewno się przyda:)
    http://hejtutajsandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super mini poradnik! Przydatny kod :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja właśnie też taki pościk bedę robić, hehMam pytanko: W jakim programie/stronie przerabisz zdjęcia = w sensie takie kółeczko i wgl. ♥
    Mój Blog - Post z Ankietą ♥

    Jak coś to mogłabyś mi odpowiedzieć u mnie na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję, Bardzo pomocne!
    http://cherry-pandaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. To pytanie 'Jak podlinkowac link' zadaje wiele osób. Ja nauczylam sie z innego bloga, ale Twoja rada moze byc przydatna dla innych :) Pozdrawiam, u mnie konkurs: Mój blog- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam ten kod i też mam go zapisany na pulpicie , obserwuje #59 :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe