Filmowy weekend

czwartek, października 02, 2014

Hej!
Wreszcie wybiło mi 60 obserwatorów! Strasznie się cieszę i bardzo Wam za to dziękuję!
Rok szkolny na dobre się rozkręcił, a ja już załapałam złe oceny, które stale poprawiam. :(
Dzisiaj mam wolne, bo moja klasa pojechała na rajd górski, na który ja nie zdążyłam się zapisać. Obecnie nadrabiam zaległości na blogu i uczę się do konkursu z niemieckiego. Dzisiaj pokażę Wam kilka moich ulubionych pouczających filmów (dramaty) na jesień, ponieważ jest to taka deszczowa pora roku, która u niektórych kojarzy się ze smutkiem, więc pomyślałam, że taki gatunek filmu będzie idealny. :)


1.

Requiem dla snu


Ten film opowiada historię 4 osób: Harrego (Jared Leto), jego dziewczyny, przyjaciela oraz jego mamy. Pokazuje on jak ludzie wchodzą w na początku niegroźny świat narkotyków, w którym tak łatwo się pogrążają, aby zapomnieć o bólu i smutku... Bardzo polecam ten film, wbija w fotel i nakłania do głębokiej refleksji, założę się, że po tym filmie, nie będziecie sięgać po żadne używki.

2.

My dzieci z dworca ZOO


Ekranizacja powstała na podstawie powieści Christiane F. Opowiada o jej smutnym dzieciństwie, jak zaczęła sięgać po narkotyki. Jest to jeden z moich ulubionych filmów, mogłabym go oglądać codziennie, a i tak mi się nie znudzi. Obejrzyjcie go koniecznie, a mam nadzieję, że rzeczy pokazane w tym filmie będą dla was przestrogą przed narkotykami. 

3.

Człowiek z blizną


Scarface - czyli kolejny mój ukochany film z Alem Pacino. Reżyser - Brian De Palma.
Młody Antonio Montana emigruje się wraz swoim przyjacielem z Kuby do Ameryki, gdzie po krótkim czasie rozkręca biznes i staje się królem kokainy. Poznaje piękną kobietę. Ale sam pogrąża się w "swoim królestwie" i nie zdaję sobie sprawy, że może wszystko stracić...
Film bardzo mnie wzruszył i nauczył parę mądrych rzeczy. Możecie zobaczyć jak to było kiedyś w Miami na Florydzie, wejść w świat dawnej mafii i przekonać się, że narkotyków nie da się kontrolować, to one kontrolują nas.

4.

Zostań jeśli kochasz


Mój faworyt tego miesiąca.
Filmowy wyciskacz łez, bardzo poruszający opowiada o miłości i o tym jak poświęcamy się dla ukochanych. Naprawdę piękny film, warto obejrzeć.

-------------------------------------------------------------------------------------------

No to są moje 4 filmy na dzisiaj, widzieliście, których z nich? Jak tam w szkole pozatym?
Chcecie o czymś konkretnym następny post?

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Słyszałam dużo o "Zostań jeśli kochasz" i niedługo zamierzam go obejrzeć :>
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na razie z tych ktore wymieniłaś obejrzałam my dzieci dworca zoo ale bardzo bym chciała zostań jeśli kochasz
    http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zostań jeśli kochasz <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super te filmy:o
    + klikniesz w link do bluzki? to ważne:) ( jest na samym koncu notki) ---> KLIKNIJ W zamian postaram się zaobserwować twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam żadnego z wymienionych filmów.

    Mój blog kliiiik

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje:)


    Poklikasz w linki pod zdjęciami w tym poście? : ♔POST| - kllik!
    (Wzamian polece Cię w następnym poście )

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie obejrzeć te filmy :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynam Cię obserwować bo trafiłaś w moje serce filmami jakie tu pokazałaś. Ogromny plus za Requiem dla snu i cudownego Jareda Leto. Muszę koniecznie obejrzeć If I stay :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    P.S z chęcią zrobię komuś designe bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, post świetny jak zawsze! ♥

    Pozdrawiam gorąco!
    Mój blog (klik)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam ,,Requiem dla snu", świetny film! <3

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam żadnego z tych filmów.
    Ale chętnie dzisiejszym wieczorkiem obejrzę Requiem for a dream.
    Zawsze kojarzyło mi się to tylko z utworem muzycznym, a nie filmem :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Requiem dla snu obejrzę na pewno, gra w nim mój ulubiony piosenkarz a ja nic o tym nie wiedziałam! :o

    Zapraszam! :)
    By-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja słyszałam dużo pozytywnych opinii o tym pierwszym, ale reszty nie oglądałam
    Zapraszam♥♥♥
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam♥
    Link: http://bengbengforyou.blogspot.com/- dopiero zaczynamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatni planuję zobaczyć :)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawiły mnie filmy, które tu opisałaś. Słyszałam o "Zostań jeśli kochasz" i mam zamiar go obejrzeć. :)
    Obserwuję.
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Żadnego z nich nie oglądałam, ale chętnie obejrze ten ostatni :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę zachęciłaś mnie do obejrzenia tych filmów :) <3 Właśnie dużo słyszałam o filmie "Zostań,jeśli kochasz" muszę w końcu zabrać się do niego. A podobał Ci się może "Trzy metry nad niebem"? :)
    http://kajuusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam Dzieci z dworca ZOO :]
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z powyższych filmów oglądałam tylko requiem dla snu ale szukałam jakiegoś wartościowego dramatu więc bardzo dziękuję za polecenie ich :D Bardzo fajna notka :D

    TEKST

    OdpowiedzUsuń
  22. O ja tez byłam na tym filmie, również uważam ze jest bardzo poruszający. Bardzo mi się podobał bo pokazywał prawdziwa miłość, o która teraz nie jest łatwo.
    Zapraszam na mojego bloga----> http://dontperfect.blogspot.com/ :) Mam nadzieję, że znajdziesz tam coś co ciebie zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. If I Stay! - słyszałam o nim wiele- i muszę go w końcu oglądnąć;> - pozdrawiam!

    olczblog.blogspot.com- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  24. oglądałam my dzieci z dworca zoo i nie za bardzo mi się spodobał,a if i stay muszę pobjerzeć,bo wiele dobrego o nim słyszałam!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ani jednego z tych filmów nie oglądałam, ale ten ostatni .... chyba obejrzę :)
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie oglądałam tych filmów, ale muszę się koniecznie na któryś z nich 'skusić' ;)
    Gratuluję obserwatorów! :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam film "Requiem for a dream". Obejrzałam go ze względu na grającego w nim Jared'a i nie żałuję. Uświadomił mnie on, jakie skutki może mieć zażywanie narkotyków. :)

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nie przepadam za filmami o używkach. I bez tego jestem zniechęcona na całe życie. :)
    Ostatni film mam na oku, ale ostatnio wyczaiłam książkę, na podstawie której został nakręcony, więc chyba najpierw ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe