Poobserwujesz? - nie!

czwartek, października 23, 2014

♥ ♥ 

Hej moi drodzy! Powiedzcie mi ile razy w życiu pod Waszymi postami pojawiły się komentarze typu: "fajny post, obserwujemy?" lub też "super zdjęcia! f4f?", bo u mnie pojawiają się one non stop! Jest to dla mnie niezwykle irytujące, ponieważ pisząc jakiegoś posta liczę na to, że ktoś to przeczyta, a w komentarzu nawiąże do jego tematu, a nie będzie się reklamował.
Po co tak robicie? Wasz blog nie osiągnie "sławy" w internecie jeśli będzie nabijać obserwatorów na siłę. Uwierzcie mi lepiej jest mieć 16 prawdziwych obserwatorów niż 100 sztucznych, którzy Wasze posty będą komentowali mniej więcej w ten sposób: "fajny pościk jak zawsze, skomentuj teraz mój bo dodałam nowy ;))) -> blabla.blogspot.com". TO NIE MA SENSU!
Pewnie myślicie, że znane blogerki typu Lucy założyły bloga i już BUM po jednym dniu 1000 obserwatorów! Też bym tak chciała, ale tak nie ma - niestety! Łucja prowadzi bloga kilka lat, ciężko i uczciwie pracowała na taką liczbę obserwatorów. 
Więc teraz pewnie zadacie sobie pytanie jak w takim razie coś osiągnąć? Dam Wam kilka rad:

♥  jeśli chcecie skomentować jakiś post to najpierw go przeczytajcie! w komentarzu nawiążcie do jego tematu. jeśli chcecie by ktoś wszedł w waszego bloga, to ja zapraszam w ten sposób: [link do bloga] - klik
nie wiecie jak podlinkować bloga w komentarzu? oto krótki poradnik mojego autorstwa: http://patrycja-paulinaa.blogspot.com/2014/09/jak-podlinkowac-bloga-w-komentarzu.html
♥ starajcie się dodawać posty regularnie
♥ zadbajcie o dobrą jakość zdjęć
♥ obserwujcie inne blogi!
♥ nadajcie swojemu blogowi przejrzysty i ładny wygląd

Mam nadzieję, że do kogoś to dotrze. A tak odwlekając do tematu posta to ostatnio wybrałam się na spacer i porobiłam parę zdjęć. Planuję też zakup nowego obiektywu (Nikon) polecicie mi jakiś? 


A wy co sądzicie o "follow for follow"?


You Might Also Like

28 komentarze

  1. Świetne zdjęcia i cudowne new balance! *.*

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie sie z Tobą zgadzam. Ciekawe, czy takiemu spamerowi podoba sie tego typu komentarz na jego blogu... Mnie osobiście one denerwują, przecież każda blogerka wkłada w swoje posty, blog duzo pracy i czasu!
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no u mnie też sporo razy, ale cóż trzeba się z tym pogodzić. to jest chyba jedyny sposób na zdobycie like, albo komentarzy. jednak nie rozumiem ludzi którzy po prostu robią kopiuj i wklej nie czytając posta, nienormalne.

    naatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sporą ilość komentarzy usuwałam, bo od razu widać jak ktoś nie przeczyta postu....no ja takie komentarze czytam "ojej w dupie mam twój post, ale wejdź na mojego bloga". świetnie to wszystko opisałaś! ;)

    jaasiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mine tez pojawiają sie komentarze typu:'fajny post, obserwujemy?" mnie też to irytuje ..
    a post bardzo przydatny :*

    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!
    (zapraszam na konkurs do mine )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest to kompletnie bezsensowne. Nabijanie obserwatorów na siłę, bez żadnego konkretnego celu.

    ITSLONELYTHINGS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100% !
    'Świeży' blogerzy myślą, że w ten sposób się wybiją...
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i link :p zapraszam http://ababella.blogspot.com/

      Usuń
  8. Bardzo ładne i przejżyste zdjęcia . Strasznie podobają mi się twoje brwi (-: ( Jeśli ktoś zainteresowany czemu zapraszam na mojego bloga , link poniżej ) . To oczywise ,że każdy chce by jego blog był znany i również o tym marze jednak to nie spada z nieba . Najlepiej wybierać tematy postów ,które łączą wszystkich ludzi , powiedzą sobie ,, też tak mam , mądra osóbka z tej bloggerki '' i krok po kroku zbierzesz grono ludzi którzy będą cię szanować za to ,że jesteś ich promyczkiem który ich rozumie i dzieli się swoimi przemyśleniami - ,,jak dalej żyć ? '' .

    OdpowiedzUsuń
  9. no niestety, nie ma rady na takich ludzi, tak samo jak na hejterów. Trzeba po prostu to ignorować :)
    pozdrawiam
    creativamente.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą, rzeczywiście takie f4f jest denerwujące.
    http://polishgirlme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie to napisałaś :)
    Ja ci polecam albo Nikon D3100 albo D5100 :)
    Klikniesz w linki Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! Lubie jak post oraz design jest dopracowany! :) ♥

    Zapraszam do udziału w moim konkursie, a do wygrania śliczne swetry, cardigany!
    LINK DO KONKURSU ((KLIK))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia <3
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi to wszystko jedno, szczerze :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się z tobą,ja osobiście nienawidzę follow za follow :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nienawidze obserwacji za obserwacje ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na początku tak robiłam ale przestałam :) śliczne zdjęcia !
    Pozdrawiam
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również się z Tobą zgadzam, wolę dążyć do celu, i mieć co raz więcej czytelników, za to co piszę, a nie bo ich prosiłam, o zaobserwowanie Mojego bloga. Każdemu zależy, na byciu popularnym bloggerem, ale na to trzeba zapracować.
    http://everythingis-okay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się też to nie podoba.
    Ja mam ponad 80 obserwatorów z których jestem dumna, bo żadnego nie zdobyłam na zasadzie obs za obs :)
    Najśmieszniej by było gdyby pod twoim postem, tutaj, ktoś właśnie wstawił komentarz : obserwujemy ? : hahaha
    Pozdrawiam

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z tym co napisałaś. Nie widzę nic złego w zaproszeniu na bloga, lub nawet poproszeniu o poklikanie lub coś podobnego, pod warunkiem, że osoba odniesie się też w jakiś sposób do tego, co napisałam w poście. Niezmiernie mnie denerwują komentarze typu "fajny blog, wpadnij do mnie!!!" zostawiane na każdym blogu. Żenada.

    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  21. Też za tym nie przepadam i zgadzam się z Tobą w 100% takie cos jest bez sensu . Moim zdaniem takie osoby powinno się blokować albo cos .. http://followwyourdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że znalazłam fajny ciekawy blog. Mądrze piszesz, ale zauważ że teraz większości blogów prowadzą 13-latki które na siłę chcą być sławne . Ciężko się jakoś wybić wśród tych dziewczynek pisząc mądrze, z sensem oraz na tyle żeby do wszystkich dotarło. Ja prowadzę bloga od dwóch miesięcy i mam jednego obserwatora... No cóż może z czasem się liczba zwiększy, za to cieszy mnie każdy komentarz pod postem. Wątpię, że będę na blogu zarabiać bo nie piszę o tym co w modzie piszczy tylko o wszystkim i o niczym....
    http://justebreathe.blogspot.com/ <- może pokusisz się na odwiedziny i również napiszesz co myślisz

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy nowy post???

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się. Ja też nieraz dostaję takie komentarze, ale ostatnio jakoś rzadziej :)
    Z chęcią zajarzę do poradnika. Zawsze się zastanawiałam jak ludzie to robią :)
    Zdjęcia są piękne. Ja nigdy nie potrafiłam zrobić porządnego zdjęcia.
    A przy okazji pozwól, że troszkę zaspamuję. Zapraszam również do mnie.
    pat-czyli-ognistowlosa.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Też zawsze mnie denerwuje "obs za obs" i w moim przypadku moderowanie komentarzy (zwykle) rozwiązuje sprawę i po prostu ich nie zatwierdzam, ale rozumiem jak irytujące to jest :/

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe