wreszcie koniec

niedziela, kwietnia 26, 2015

W końcu wyczekiwany koniec egzaminówJestem bardzo szczęśliwa zwłaszcza ze egzaminy poszły mi bardzo dobrze i myślę, ze dostane się do mojego wymarzonego liceum :) 
Próbowałam zrobić dzisiaj dla Was parę zdjęć, ale jak wczoraj było pięknie i słonecznie, to dzisiaj już nie może tak być... Z niecierpliwością wyczekuje lata, bo mam zamiar wykorzystać je na 100% tak samo jak i przyłożyć się do bloga, zmienić coś... Tymczasem zostawiam Was z moimi bardzo artystycznymi zdjęciami haha




jak wam poszly egzaminy? :)

You Might Also Like

105 komentarze

  1. Super, że egzaminy poszły ci bardzo dobrze ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę ci żeby tak się stało,maksymalnej ilości punktów oczywiście.Ja egazaminy mam w następnym roku :) * katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że egzaminy dobrze Ci poszły! Mnie czekają one dopiero za rok. Bardzo ładne są te zdjęcia :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz. Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i mam nadzieję, że dostaniesz się do swojego wymarzonego liceum :) Ja mam egzaminy dopiero za rok, ale jestem w dobrej myśli. Nie wiem czemu myślałam na początku, że ostatnie zdjęcie to rysunek haha
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tak samo - wczoraj lato, dzisiaj jesień ;)
    trzymam kciuki, żebyś dostała się do wymarzonego liceum! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już od trzech dni jesień, świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie :)
    www.thehiddenblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie egzaminy poszły bardzo dobrze, najlepiej przedmioty przyrodnicze i angielski. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że już jest po wszystkim. :)
    Pozdrawiam!
    NOWY POST NA BLOGU+ WIOSENNE ROZDANIE - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję egzaminów! :) Bardzo podobają mi się te zdjęcia.... zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kurteczka :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje dobrych wyników z egzaminów! Ja osobiście nie pisałam w tym roku a te zdjęcia naprawdę bardzo mi się podobają x
    http://maryelizabeth-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też egzaminy poszły dobrze! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też już po egzaminach i podobnie jak Ty cieszę się dobrymi wynikami. Obyśmy obie dostały się do wymarzonego liceum! :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi jeszcze nie poszły bo to dopiero za rok ;/ Zazdroszczę,że już po wszystkim ;)


    zapraszam na konkurs ! : http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia ;)

    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Moje egzaminy dopiero od poniedziałku :)
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  17. to ciesze sie ze dobrze egzaminy poszly! a jak planujesz dalej? :3

    www.sali-pno.blogspot.com
    ☻☻Snapchat: Saliblog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja juz dwa lata po egzaminach :D to pierwsze zdjecie naprawde super :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że jesteś zadowolona :) na pewno kończące się egzaminy przynoszą ulgę :)
    Śliczne zdjecia, jak z tumblr'a! :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też się cieszę, że już po egzaminach :D

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno dostaniesz się do wymarzonego liceum, trzymam mocno kciuki :*

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękna kurteczka <3

    Życzę miłego wieczorku oraz pozwole sobie zaobserwować ;-)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawde fajne te zdjecia! zwlaszcza 1, ma cos w sobie :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi egzaminy tak fantastycznie nie poszły ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi tam się podobają te zdjęcia.. Niczym z weheartit ♥ A ja egzaminy piszę za dwa lata :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna kurteczka! :D
    thisismydream-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi nie poszły jakoś rewelacyjnie, ale mam nadzieję, że będzie dobrze :)
    zdjęcia jak z tumblr ♥
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja będę pisała egzaminy dopiero za dwa lata :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne zdjęcia, jak z tumblr :)
    ja mam egzaminy za rok :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie egzaminy, jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super :) zapraszam do mnie- podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. mnie egzaminy czekają dopiero za rok :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia są na prawdę świetne :* !

    http://day-positive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że egxaminy Ci dobrze poszły.
      Ładne zdjęcia ;)

      loves-styles.blogspot.com

      Usuń
  34. Mi egzaminy poszły chyba w miarę ok :D
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. OO gratuluję, mnie egzaminy czekają za rok;/
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam maturę za rok i już się boję haha :D
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny wygląd bloga :) Bardzo fajny pomysł na notkę ;-) Pozdrawiam :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ehh pamiętam, jak sama dopiero co pisałam egzaminy, a tu już mija rok od matury, jak ten czas leci ;) Świetne zdjęcia :)

    pozdrawiamy i zapraszamy do nas twofacesofonething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. egzaminy mi poszły tak średnio :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  40. fajnie że egzaminy dobrze Ci poszły! ja będę pisała za dwa lata x

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  41. Egzaminy poszły mi całkiem dobrze, więc jestem zadowolona ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja już dawno pisałam egzaminy i w porównaniu z tymi w technikum, które będę pisać to pikuś był. :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Trzymam kciuki za wyniki egzaminów :) Świetne fotki! Również wyczekuje lata, marzy mi się w końcu wyjazd.
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, liczę na komentarz, motywuje mnie to do działania :) Jak ci się spodoba to możesz zaobserwować http://thesunforgivesthecloud.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja piszę za rok egzaminy i bardzo się stresuję,bo z nauką nie idzie mi najlepiej...
    Zdjęcia cudowne! :*
    zapraszam do mnie;
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobra jest ta woda? Wszędzie ją ostatnio widzę, haha :)

    Nowy post!{ ➽ chanelier.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  46. zdjęcia- cudowne!a egzaminy za rok hah

    zapraszam, obserwuję i pozdrawiam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. oo ej powiem ci że obejrzalam chyba polowe zdjec na twoim blogu haha i powiem ci ze wszystkie sa cudne:)..
    + zapraszam do siebie, każdy napisany komentarz mnie motywuje! :) ---- > Zapraszam❀

    OdpowiedzUsuń
  48. mam nadzieje,że egzaminy poszły mi dobrze,ale chyba najgorzej poszły mi przyrodnicze:(

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. To gratuluję! Mi nie poszło tak jakbym chciała, jednak myślę, że ocenami uda mi się nadgonić do rekrutacji ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  51. gratuluje :) mi egzaminy poszły tak sobie ale do wybranego liceum pewnie sie dostane :D

    http://marta-maartuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluje :)
    ładne zdjecia :D

    http://pinkmysteryofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi egzaminy nie poszły najgorzej, mam nadzieję, że zdobędę sporo punktów do liceum :)
    Zdjęcia i tak są fajne!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uważam, że tegoroczne egzaminy były wyjątkowo łatwe :) Świetne zdjęcia :)
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  55. Powodzenia z tym liceum:) a zdjęcia są bardzo ciekawe:D
    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. skoro sama stwierdziłaś już,że dobrze Ci poszło na egzaminach to nie pozostaje mi nic innego, jak tylko Ci pogratulować! No i życzyć dostania się do wymarzonego liceum:) Powodzenia!

    ✵ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne zdjęcia, to cieszę się, że poszło Ci na egzaminach :) Ja mam w przyszłym roku maturę hihi
    Mogłabyś klinąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja po egzaminach jestem bardzo pozytywnie nastawiona- jedynym moim problemem jest podjęcie ostatecznej decyzji dotyczącej wyboru szkoły licealnej. Bardzo ciężko jest mi się zdecydować! ;)

    PS. U mnie na blogu ruszam z "Q&A"! Jeśli masz do mnie jakieś pytanie, proszę zostaw je w komentarzu pod najnowszym wpisem! :)
    stylstynka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  59. http://surprisinggirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne zdjęcia, pierwsze bardzo mi się podoba! :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ja egzaminy pisałam w zeszłym roku :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Dobrze, że egzaminy poszły ci dobrze!


    ~ M Y B L O G

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja egzaminy pisałam rok temu ;)
    Super zdjęcia, lubię takie wyblakłe kolory

    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja niestety egzaminy pisze dopiero za rok, wiec wszystko jeszcze przede mna

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Pisałam rok temu i też się ciesze, że już to za mną :)
    Bardzo ładne zdjęcia!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. To ekstra, że egzaminy poszły Ci dobrze! Obyś się dostał do wymarzonej szkoły :)
    Mój blog - jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. jak ja się cieszę, że te egzaminy pisałam już w zeszłym roku i jestem w moim wymarzonym liceum :) Chociaż już od września straszą nas maturą. Więc uczucie ulgi po zdanych testach trwało zaledwie chwilkę, póki nie poszłam do liceum. Na razie pocieszam się, ze maturka za dwa lata, chociaż każdy z nauczycieli mówi, żebyśmy już zaczęli się na nią uczyć :c

    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
  70. Super, że egzaminy poszły ci dobrze! :*
    Wspólna obserwacja? Daj znać u nas! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  71. Mi też dobrze poszły egzaminy :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  72. gratuluję! :)
    świetny post :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że ty również zaobserwujesz mojego bloga :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  73. wiem że nie na temat ale takie małe pytanko..jak wyobrażasz sobie idealnego bloga? :--)
    zapraszam na swojego bloga : KLIK

    OdpowiedzUsuń
  74. to super,że egzaminy dobrze Ci poszły! świetne zdj, jak z tumblr! :)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam nadzieje, że egzaminy dobrze Ci poszły. :)

    Obserwuję, będę tu wpadała częściej. :)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam nadzieję, że okaże się,że serio bardzo dobrze Ci poszło, trzymam kciuki:)
    + ładne zdjęcia:)
    pozdrawiam:)))
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Też się cieszę, że już po wszystkim :D
    Super zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  78. Super zdjęcia, mam nadzieję ,że dostaniesz duuużo punktów !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja egzaminy piszę dopiero za rok;)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja pisze za 2 lata ;)
    Ładne zdjęcia Ci wyszły
    Obserwuje
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. teraz wcale nie jest luźniej :( trzeba nadrobić sprawdzianami :c a u Was też tak jest?

    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie!
    Ajina i Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. To świetnie, że dobrze napisałaś egzaminy! :)

    ♥ Happiness Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja piszę za rok ^^

    zapraszam do siebie dopiero zaczęłam ^^
    http://razdwatrzy-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja już dawno pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. za rok pisze,ale pisałam w tym roku probne :)świetny blog!
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny post, piszesz bardzo ciekawie i ogólnie genialny blog ;*

    ♥ Obserwuję ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. że doskonała kurtka <3
    po jego blog znaleziono miłość, jest w stanie wrócić ....
    http://www.naughtygiirl.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Zdjęcia artystyczne :P boskie
    http://surprisinggirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. hej :) świetny blog, wrzucam do obserwowanych :) zgodziłabyś się na wymianę postami? zależy mi aby o moim nowym blogu dowiedziało się więcej osób :) http://pocieszajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Śliczne zdjecia, chociaż tylko dwa ;P
    Bardzo zaciekawił mnie twój blog. Ciekawie piszesz i dodajesz ładne zdjęcia.
    Obserwuję i będę mega szcześliwa jeśli wpadniesz do mnie i zrobisz to samo!
    Czekam na nowy post :D
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Ale świetna kurtka jeansowa :)
    Mogłabym Cię prosić, o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie to wiele znaczy! Jeśli to zrobisz to mnie poinformuj, a niezwłocznie się odwdzięczę ;)))) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  92. Ale fajne są te zdjęcia :)
    Ja swoje egzaminy piszę za rok :)
    Za kilka dni mam próbne :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  93. To świetnie ! Bardzo sie cieszę, ja piszę za rok trochę sie boję, ta kurtka boska <3
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała
    zaobserwować lub zostawic komentarz <3
    http://vickey-vicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. To ostatnie zdjecie gdzieś widziałam, nie masz go przypadkiem na instagramie ? :)

    +Mam do ciebie jeszcze prośbę, mogłabyś kliknąć w link u mnie na blogu w ostatnim poście ?

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam instagrama..., mozesz mi podac instagrama na ktorym to widzialas?

      Usuń
  95. No to gratuluję, że poszły Ci dobrze! :) Świetne zdjęcia.

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Jak ja bym znowu chciała być w gimnazjum i pisać testy :-(.
    Pozdrawiam i zapraszam (klik) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  97. uff egzaminy poszły całkiem dobrze, zawaliłam polski ;/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe