Po weekendzie...

niedziela, maja 17, 2015

Hei moi drodzy!  
Przepraszam za moja dluga nieobecnosc, ale nie mialam dla Was czym robic zdjec! W koncu przyszedl moj wymarzony i dlugo wyczekiwany obiektyw Nikkor 35mm 1.8, sprawdza sie genialnie. W czwartek wieczorem pojechalam do Czestochowy, aby odwiedzic moja przyjaciolke Wiktorie. Szkoda, ze ten czas tak szybko minal, bo swietnie sie bawilam :) Mam nadzieje, ze w szkole wszystko powoli ucichnie i nauczyciele dadza nam troche luzu, bo sie wykanczam, a chce w koncu odpaczac i pisac regularnie posty! Mam wiele pomyslow, a tak malo czasu :'( najchetniej wybuchlabym placem i zamknela sie w domu, zeby nie miec tyle obowiazkow... hahaha no, ale tak sie nie da, a zalezy mi na swiadectwie z paskiem :)
Dobra koniec juz z marudzeniem, czas na zdjecia :)




















Przepraszam, ze jestem tylko na jednym zdjeciu, ale moja cera jest w stanie krytycznym i nie chce tego pokazywac, a Victoria jest chyba moja ulubiona modelka <3 
napiszcie czy Wam sie podobaja zdjecia :)

You Might Also Like

52 komentarze

  1. Zdj świetne, z nowym obiektywem to można poszaleć :* Jedzenie smakowite widzę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.aleksicar.blogspot.com (KLIK!) nowy blog, każdy kom i obs daje motywacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też musze w końcu zamówić swój wymarzony obiektyw hah :D
    Śliczne zdjęcia!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia !
    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno miło spędziłaś czas w Częstochowie :) też tylko czekam na to żeby mieć już luz
    i mieć więcej czasu na bloga. Mam nadzieję że w końcu to nastąpi:) Pozdrawiam:* i obserwuję
    liczę na to że się zrewanżujesz ;)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia czadowe!

    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zaraz wakacje więc będziesz miała dla siebie mnóstwo czasu! :*
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szkole teraz też niezła jazda ;/ już mam dość powoli tego wszystkiego ... super fotorelaacja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjecia sa swietne :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ze dostalas nowy obiketyw :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. co robisz ze jestes taka piekna..?:"))
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ☆Blogasek☆

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne i pomysłowe zdjęcia ! :)
    Zapraszam do mnie :)) dopiero zaczelam wiec bedzie fajnie jak wpadniesz :)
    http://chocolategirlxx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne i pomyslowe zdjecia :))
    Zapraszam do mnie , dopiero zaczelam , wiec bedzie milo jak wpadniesz ;)) ..
    http://chocolategirlxx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. ale śliczne zdjęcia, dobra robota są naprawdę świetne
    Pozdrawiam. Jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz, będzie mi bardzo miło ;)
    zapraszam do mnie
    http://tiffani426.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia !
    Weekend z przyjaciółką musiał być świetny :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja póki co nie mam własnego aparatu :( Muszę akos ratowac isę od znajomych haha ale daję radę! ;3
    Pozdrawiam cieplutko!

    byjovita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w szkole nie jest najgorzej, chociaż i tak mam zawsze cały dzień zajęty ;) Bardzo ładne zdjęcia!
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nadal zbieram pieniądze na obiektyw. ://
    Świetne zdjęcia!

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia ! wszystkiego po troszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie zdjątka ;*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super mix!
    Hej, mam te same spodnie! :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę super blog i swietnie napisane posty :)
    strasznie spodobało mi się tutaj ,musze wpadac czesciej :)
    obserwujemy? ja juz!
    zapraszam angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przez te twoje zdjęcia zrobiłam się głodna ! :)

    Vic | www.vicinparis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O jaa, zazdroszczę obiektywu!:3
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszcze obiemtywu :)
    Świetne zdjęcia i życzę paska na świadectwie ;)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten obiektyw! Marzenie, no ale cóż, będę musiała na niego jeszcze trochę poczekać. Świetne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  28. Te zdjęcia są świetne!
    I te lody jeju

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie, że wróciłaś :)
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie!
    http://charlotte-carolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog pozdrawiam!

    modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful post dear!!! Amazing blog! This is my new blog post http://blondelafemme.blogspot.ru/ Follow you )

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia naprawdę fajne! A MAGIC STARS...smak dzieciństwa, uwielbiam! <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia juz niedługo wakacje wiec niewiele nauki nam zostało :)

    http://lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne zdjęcia :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są świetne! :) I życzę ci wytrwałości w poprawianiu ocen,bo nie ma nic gorszego gdy na dworze robi się gorąco, a trzeba całymi dniami się uczyć...najgorzej :c ale pocieszające jest to że jeszcze tylko miesiąc i koniec tego piekła(szkoła) :D

    Jak będziesz miała czas to gorąco zapraszam : http://usteknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia! Czy ja jestem jedyną osobą, która nie jadła Magic Stars, tylko zwykłe batony Milky Way ?
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia! :)

    Zapraszam => http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ostatnio też byłam w częstochowie, tylko przejazdem a szkoda bo to miasto>>>>>>>>>>>>>
    też mam strasznie dużo obowiązków i nauki, ale czerwonego paska brak
    +zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdjęcia niesamowite, robią wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia! Czekam za nowymi postami :)
    http://kajusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Luzy, luzy w szkole ;).
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne zdjęcia, widać, ze weekend udany :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia, ten zamek jest niedaleko mnie :)
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wyszły te zdjęcia :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  46. zdjęcia są świetne :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe