Holiday start!

sobota, czerwca 27, 2015

Hej w końcu się doczekaliście nowego postu! Byłam dwa tygodnie u mojej kochanej Wiktorii,  i nawet nie zdążyłam na zakończenie roku, bo zaraz po przyjeździe się rozchorowałam, czego nie cierpię, zwłaszcza że to była moja ostatnia klasa w gimnazjum i chciałam się pożegnać z niektórymi osobami, no ale trudno :/ jestem strasznie ciekawa jak będzie w liceum, a jestem pewna, że się dostanę, bo mam bardzo dobre wyniki z egzaminów :3
Przez ten czas mogłam odpocząć i przemyśleć dużo rzeczy, zupełnie inaczej czuję się na wsi gdzie jest świeże powietrze i spokój, chciałabym znowu się z nią zobaczyć, znamy się już 3 lata i traktujemy się jak rodzinę mimo drobnych sprzeczek i innych poglądów haha, ale już za niedługo tam wracam, bo idziemy na... festiwal disco polo (XD tak wiem, że to nie jest muzyka z super przesłaniem i genialnym brzmieniem, ale są wakacje, a to zawsze jest jakaś atrakcja, żeby się pośmiać i powygłupiać ze znajomymi, zwłaszcza że to będzie się działo jakieś 5 minut drogi od domu Wiktorii). 
W międzyczasie porobiłyśmy bardzo dużo zdjęć, w czym pomagała nam Julia - jej siostra.








 


 
 
No i jak Wam się podobają zdjęcia? Mam ich jeszcze dużo, ale zostawiłam to na następny post :)
Miałam w planach coś więcej dla Was, może jakieś CIY, ale niestety teraz mam remont, który potrwa do końca lipca, przepraszam :c będę starała się to jakoś nadrobić :)
a! no i napiszcie jak Wam poszły egzaminy końcowe :3

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! :)
    Szkoda, że nie zdążyłaś na zakończenie, ale przecież możesz się spotkać ze znajomymi w wakacje! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tych wakacji długo wyczekiwałam, super zdjęcia, piękna okolica :D

    Mój blog~klik! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. choroba jest paskudna, nigdy nie lubiałam chorować :)
    cudowne zdjęcia, powodzenia w remoncie ! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rok szkolny szybko minął. Ale jeszcze nie czuję, że są wakacje.
    Zdjęcia są świetne.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w dostaniu się do wymarzonej szkoły,na pewno się uda :) life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia ! swoją drogą, uwielbiam dyskoteki z disco polo hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dobrych wyników z egzaminów :) Cudowne zdjęcia!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :> Nie obawiaj się liceum, to najlepszy czas w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia, ale ja nie nawidze disco polo, mam chyba jakas alergie na ta muzyke ..xD
    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia wyszły całkiem ładne :) udanych i miłych wakacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia!
    W liceum będzie fajnie sama zobaczysz :)
    Udanych wakacji.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Ci fajnie pewnie było tam na wsi, cisza, spokój i brak hałasu... Ech, nie ma to jak miejsce zamieszkania w centrum miasta. Dżizas.
    Zdjęcia są przecudowne, trzecie i ostatnie są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :*

    http://agnieszkaboczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W liceum jest bardzo fajnie, pewnie powiesz, że nie wracałabyś do gimnazjum, wiem z doświadczenia ;)

    Mam wielką prośbę, czy poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy, chce rozpocząć swoją pierwszą współpracę. Odwdzięczę się za każde kliknięcie w link :)
    poklikasz u mnie w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia rewelacja
    http://wedlugsandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe