Thanks for everything my homies!!!

środa, lipca 08, 2015

Hej! Na wstępie chciałabym Wam podziękować za wszystkie pozytywne komentarze w poprzednim poście (klik) oraz za 200 obserwatorów, jest mi niezmiernie miło, że jestem z Wami już rok! Pamiętam jak jeszcze cieszyłam się z pierwszej dwudziestki hahah <3 teraz chcę osiągnąć jeszcze więcej i więcej, jesteście dla mnie ogromną motywacją :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeszcze niedawno modliłam się w szkole o wakacje i liczyłam każdą minutę do dzwonka, a teraz jest już 8 lipca! Szkoły ponadgimnazjalne ogłosiły już wszystkie wyniki i... dostałam się tam gdzie zawsze chciałam <3 jestem z siebie dumna, w dodatku dowiedziałam się, że napisałam jako druga z dziewczyn najlepiej egzamin. A tyle ludzi mi źle życzyło i mówiło "nie dostaniesz się", dlatego zapamiętajcie sobie - najważniejsza jest wiara w siebie bez względu na to co mówią inni.
Dzisiaj przygotowałam dla Was post z letnią stylizacją, dajcie znać jak Wam się podoba!












koszulka i spodenki - h&m /// buty - wojas
zdjęcia robiła Julia <3
i jeszcze raz dziękuję!!! <3


You Might Also Like

152 komentarze

  1. Gratulację! Również dostalam się tam gdzie chciałam :). Ładne zdjęcia!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie to gadanie ludzi, że Ci się nie uda są najgorsze.
    Po co kogoś bez sensu demotywować?
    Najważniejsze, żeby mimo wszystko w siebie wierzyć i iść dalej i dalej :)

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najgorsze jest do gadanie ludzi, że Ci się ni uda.
    Po co kogoś bezsensu demotywować?
    Najważniejsze, żeby nie tracić wiary i iść dalej :)

    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję obserwatorów , wyników i dostania się do szkoły! :) piękne zdjęcia i outfit! :) wyglądasz świetnie! :)

    ~zapraszam na mojego bloga (może masz ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym?będę zaszczycona! klik :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły i 200 obserwatorów! :) Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo gratuluję 200! <3 Jakie śliczne spodenki jeju i włosy *.*

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu obserwacji! Zdjęcia są świetne, zwłaszcza te z promieniami światła.

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner, Logos and more .Get one too

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję! dokładnie, najważniejsza jest wiara w siebie
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje ! Śliczne zdjęcia :)

    talaiwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz! Gratulacje!! Ja nadal czekam na wyniki rekrutacji, ale na STUDIA ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! Udało Ci się w konkursie na moim blogu i zostałaś polecona. Buziaki :*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna stylizacja i zdjęcia.
    Gratuluję dostania się do szkoły.
    Zapraszam do mnie http://swiatady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Obserwuje <3

    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! ja jako goal do końca roku postawiłam sobie 200
    Piękne zdjęcia x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te spodenki serio z H&Mu? Chyba się zaopatrzę. Jejku, pamiętam jak trzy lata temu się cieszyłam z tego, że dostałam się do jednego z najlepszych liceów na Śląsku, mimo że jak to powiedziała moja wychowawczyni z gimnazjum: "Stella, nigdy jeszcze nie wypuściłam laureata olimpiady bez paska. Ty to jesteś oryginał".

    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Super spodenki! Może wspólna obserwacja? Daj znać u nas.Zapraszamy do klikania w linki w ostatnim poście ,będziemy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja:) Gratuluje tylu czytelników:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡ Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawo! :* Ślicznie wyglądasz ♥

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia bajkowe i ten słodki piesek !
    Spodenki są cudne ;)
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! To prawda. Wiara w siebie jest najważniejsza.
    Stylizacja jest cudowna.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne ,klimatyczne zdjęcia :) Świetne !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba Twój strój. I gratuluję dostania się do wymarzonego liceum, oby spełniło Twoje oczekiwania :)

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły! Mnie też wszyscy mówili, że nie dostanę się tam, gdzie zawsze chciałam. Ale mieli miny gdy ogłosiłam wszystkim, że mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję dostania się do szkoły i takiej ilości obserwatorów! :)
    Pięknie wyglądasz, spodenki są świetne ;*
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje, piękne zdjęcia! :))
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły! Przepiękne zdjęcia :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  28. masz słodkiego pieska ♥

    mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście?
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piesek skradł całą sesję, prześliczny. :)
    I gratuluję obserwatorów. ; >

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję, ślicznie wyglądasz :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie ci w tym kwiatku:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję :D
    Trzy ostatnie zdjęcia są najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję statystyk! Śliczna stylizacja. Jejku masz te cudne spodenki z H&M *.*, nie kupiłam ich sobie, a potem żałowałam :(

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję dostania się do szkoły i roku bloga! Powodzenia. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Jeśli możesz, to napisz u mnie, bo ja pewnie zapomnę. Śliczne zdjecia! :)

    Nowy post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładna, dziewczęca stylizacja;) I gratuluje dostania się do szkoły;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję takiego sukcesu! :)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam te momenty, kiedy wszystko dzieje się na naszą korzyść, a na przekór tym, którzy nam źle życzyli. Niesamowita satysfakcja :D. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły.
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje, należało Ci się :))
    http://be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne zdjęcia, ja też dostałam się tam gdzie chciałam,

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły! Pamiętaj, że to co mówią inni nie jest ważne :)
    Cudowne zdjęcia!

    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję 200 obs, należało Ci się ! :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. zasłużyłaś na taką liczbę, oby tak dalej :)
    śliczne zdjęcia :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje zdania do wymarzonej szkoły ;) Ja już studiuję, więc zostaje mi życzyć powodzenia także później ;) Bardzo fajna bluzka i mega klimatyczne zdjęcia. Jak masz ochotę to może zaglądniesz do mnie? :)
    agrestowamamba.blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna stylizacja :) Gratuluję tak dobrych wyników z egzaminów... mnie ten koszmar czeka w najbliższym roku :/

    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  47. Spodenki zrobiły na mnie duże wrażenie są piękne
    Zapraszam na mojego bloga http://beautylook5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna stylizacja,ja również dostałam się do szkoły takiej jak i chciałam :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne zdjęcia *.* Gratulujemy 200 obserwatorów :)
    zapraszamy do nas i prosimy o poklikanie w linki ;)
    http://koniandvivi.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluje dostania się do wymarzonej szkoły :3
    co powiesz na obserwacje?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Stylizacja mega mi się podoba <3

    Mogę prosić o poklikanie w linki? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Cieszę sie, że się dostałaś! U mnie właśnie jest odwrotnie bo wszyscy mówią mi ze się dostanę, a ja sie upieram, że nie, haha. Mam jeszcze rok, zobaczymy jak to będzie.
    Wyglądasz prześlicznie, cudne zdjęcia <3
    Pozdrawiam!
    jullss-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję 200 obserwatorów, świetne zdjęcia :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja. Powodzenia w nowej szkole :)
    http://nataliapfotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję liczby obserwatorów i tego, że dostałaś się do wymarzonej szkoły ♥ poza tym śliczne zdjęcia ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  57. Powodzenia w nowej szkole i gratulacje z okazji 200 :)

    Alicja
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję liczby czytelników i powodzenia w nowej szkole!
    śliczne zdjęcia, będę zaglądać tu częściej :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie acia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję tylu już czytelników, ja również obserwuję! :)
    śliczne zdjęcia i ciekawa stylizacja! :)

    Czy mogłabyś polikac w linki w tym poście?:) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  60. gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły :) a stylizacja bardzo fajna, typowo letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Powodzenia w nowej szkole :) Piekne zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratki tylu obserwacji! ;) Śliczne zdjęcia. ^^
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły oraz sukcesów w blogowaniu :)
    Piękne zdjęcia, oby tak dalej ^^ (obserwuję)
    Zapraszam do mnie :)

    Moj blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratulację! :D
    Ładne zdjęcia ;)
    Poklikasz w linki?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wish-list-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluje 200 obserwatorów! c:

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję! Podstawą jest wiara w siebie :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratki :) Hah, to już rok! Wytrwałości ;) Mi ten czas bardzo szybko mija. Zapraszam do mnie, ale wątpię ze wpadnie w twój gust http://kamienne-oblicze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję 200 obserwatorów i dostania się do tej wymarzonej szkoły! Jeżeli chodzi o stylizację to jest świetna, uwielbiam boho styl :)


    http://carolin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz rację :)) zawsze trzeba wierzyć w siebie i w swoje siły :)
    Gratuluję tak dużej ilości obserwatorów oraz zdanych egzaminów ;))
    nominowałam Cię do LBA :) zapraszam do odpowiedzenia na pytania
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  70. swietny blog, podoba mi się ;)
    wspolne obserwowanie? ja już obserwuję :)
    zajrzyj -> kasicowaphotography.blogspot.com

    + bardzo mi się podobają twoje spodenki ze zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję liczby obserwatorów i życzę dalszych sukcesów! :)
    Śliczna z Ciebie dziewczyna :*

    OdpowiedzUsuń
  72. gratuluje bardzo dostania się do wymarzonej szkoły! nie warto zwracać uwagi na to, co mówią osoby zazdrosne o nas! jesteś mega pozytywna, gratuluje też aż 200 obserwatorów! mam nadzieję, że będzie ich jak najwięcej! ja osobiście też się do nich dołączam. Super, że wytrwałaś w blogowaniu już ROK! a co do stylizacji, przepiękne spodenki, buziaczki kochana :*

    zpraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Gratuluje sukcesów! Obłędne zdjęcia, śliczna jesteś :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  74. Śliczne spodenki i koszulka! *.*
    Ładnie wyglądasz.

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratulujemy!! Wpadnij do nas http://newwstarss.blogspot.com
    pozdrawiamy ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję :)
    Śliczne zdjęcia, super stylizacja! :D
    Jakim aparatem robisz zdjęcia? :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję i zazdroszczę! Ja dostałam się na mój 2. wybór :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudowna stylizacja <3

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. śliczna, letna stylizacja *_* poza tym gratulacje i życzę dalszych sukcesów tutaj :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z festiwalowym lookiem ✌

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepiękna stylizacja! <3
    Bardzo podoba mi się twój blog,będę tu zaglądać częściej <3
    U mnie nowy wakacyjny post,zapraszam serdecznie :)
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. cudowna stylizacja! ale moja mała rada do tych butów najlepiej zakładać skarpetki stópki- te jak do balerinek :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie, może Ci się spodoba i zaobserwujesz?
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, potem je zdjelam, ale zaszlo slonce i zdjecia nie wyszly juz tak dobrze :D

      Usuń
  82. Świetne spodenki! :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję 200 obserwatorów! :) Zasłużyłaś i na pewno niedługo stuknie 300 :* Piękne zdjęcia i świetny outfit!

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję 200 obserwatorów :) Piękne zdjęcia!
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluje dostania się do wymarzonej szkoły:3



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  86. mi też tak mówili, a dostałam się do liceum i teraz drugą klase ukończyłam z czerwonym paskiem, dlatego nie warto się poddawać ! :) gratulacje :*
    świetny blog :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  87. Zakochałam się w tych szortach i również gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły! :*

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluje - zarówno dostania się do szkoły jak i 200 obserwatorów!
    Połączenie tej koszulki i tych spodenek jest bombowe! :)

    Zapraszam! :)
    Sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. gratuluję tylu obserwatorów, niech przybywa ich jeszcze więcej ♥
    i gratuluję też dostania się do wymarzonej szkoły*.* przede wszystkim wiara w siebie, a potem wszystko się ułoży :D
    co do stylizacji to idealna na lato *.* chętnie bym założyła taki outfit :P
    masz przepiękne włosy i brwi♥
    buziakii ;**
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo fajny pomysł, ze zdjęciami na hamaku ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. śliczne buty ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  92. Baardzo gratuluję dostania się do szkoły! To jeszcze przede mną, ale został jedynie rok. Trochę się stresuję, ale wiem, że będzie dobrze. Jeśli nie szkoła pierwszego wyboru, to przecież drugiego! :)
    Zdjęcia prześliczne, ba, Ty jesteś przeepiękna! Obserwuję
    ninazsensem klik

    OdpowiedzUsuń
  93. niesamowite zdjęcia, dlaczego ja wcześniej nie wiedziałam o tym blogu haha? od dzisiaj wierna czytelniczka :D
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Zakochałam się w tej stylizacji! Od jakiegoś czasu bardzo lubię klimaty boho :)

    Całuję i zapraszam na mojego bloga :),
    www.FASHIONCAROLINNA.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Gratulacje!
    Świetne zdjęcia! Jesteś bardzo ładna ;)
    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczna stylizacja ;) Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły :*

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetne zdjęcia, szczególnie te czarno-białe.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. wygladasz pięknie, cudowny set
    gratuluję! Jeśli masz ochotę na #208 obserwatora zacznij u mnie, wrócę :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetnie wyglądasz. Gratuluję 200 obserwatorów, oby tak dalej.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ale cudownie<3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com / zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  101. Ale fajne zdjęcia wyszły z tym kwiatkiem :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły! Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona! A outfit jest śliczny!

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo fajny set. :)
    Masz ciekawy styl pisania postów, który bardzo mi odpowiada. Miło mi się czytało. Dodatkowo wystrój bloga jest bardzo przytulny i zachęca do częstego odwiedzania.
    Zyskałaś nową obserwatorkę - zostaję u Ciebie na dłużej!
    WIELKIE ROZDANIE – SERDECZNIE ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  104. Gratulacje 200obserwujących :)
    śliczne zdjęcia

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  105. Genialne zdjęcia !
    Gratuluje tylu obserwatorów ! ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Gatuluję pokaźnej liczby! Ani się obejrzysz a będzie 300 :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. ślicznie wyglądasz :) piękne spodenki <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratulujemy osiągnięcia celów i przede wszystkim wytrwałości. Przykra sprawa, że otaczają nas ludzie, którzy cieszą się z naszej porażki, ale na szczęście można trafić i na tych dobrych. Życzymy Ci dalszych sukcesów i mamy nadzieję, że nigdy się nie poddasz. Blog jest naprawdę świetny, a zdjęcia zrobiły na nas ogromne wrażenie.
    Jeśli będziesz miała czas i ochotę to zapraszamy do zobaczenia naszego bloga: http://lavieestbelle002.blogspot.com/
    Pozdrawiamy serdecznie i życzymy miłych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Gratuluję 200 obserwujących i dostania się do wymarzonej szkoły:)
    Śliczna stylizacja i przepiękne zdjęcia +słodki piesek,mam podobnego:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Śliczne zdjęcia <3
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. gratuluję, że się dostałaś :D!!!
    śliczne zdjęcia ^^
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  112. śliczne zdjęcia ! ;O
    Gratuluję 200 obserwatorów:) Obserwuję i mogłabym liczyć na to samo?:) Byłoby mi bardzo miło:*

    Zapraszam do mnie : http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. mega mega wygląd bloga sama robiłaś czy ktos? :) woow mega
    http://ourflawlessstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Oh gratulację z wyników do szkoły. Ja w tamtym roku dostałam się do wybranej szkoły i też bardzo się cieszyłam z tego powodu. Bardzo podobają mi się takie letnie szorty. Są idealne na plażę, ale też na jakieś wyjście w miasto w upalny dzień.

    Zapraszam do mnie. Piszę o książkach, filmach no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Cudne spodenki :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Nice post <3

    Pls follow me back :*
    http://majaanchevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  117. Gratuluję ilości obserwatorów kochana!
    Na samą myśl o szkole, robi mi się słabo. Boję się powrotu eh
    Cudowne zdjęcia, zakochałam się w spodenkach.

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Bardzo dzięuję!
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratuluję 200 obserwatorów i także dołączam do tego grona. :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Może mój blog cię zaciekawi^^:
    http://pamietnik-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Gratuluję 200 obserwatorów i tego że dostałaś się do swojej wymarzonej szkoły!
    Pięknie wyglądasz!

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  120. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    OdpowiedzUsuń
  121. Gratuluje świetnych wyników w szkole! Bardzo fajna lekka stylizacja! Pozdrawiam ;)

    bialarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    +
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Świetny post :) ja również tak jak ty wyczekiwałam wakacji :) niestety czas szybko leci :( mamy już 1 ssierpnia. Nawet się nie zorientowałam kiedy to tak zleciło. Poza tym gratuluję Ci takich statystyk :) ja zaczęłam bloga prowadzić całkiem niedawno, bo dwa tygodnie temu i chciałabym również długo go prowadzić tak jak Ty. Miło by mi było gdybyś zajrzała do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ale jesteś śliczna! Supeer blog! xxx

    Zapraszam na nowy post na blogu! Jeśli sie spodoba to mozecie skomentować i zaobserwowac bloga! BUZIAAK! <3
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  125. piękne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. gratuluje ci z calego z serca ;3 ja w tym roku napisalam najlepiej egzamin gimnazjalny z calej szkoly i takze dostalam sie tam gdzie chcialam ;3
    moze wspolna obserwacja? daj znac ;3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe