Anglia 2k15

poniedziałek, sierpnia 24, 2015

Hej moi drodzy, niedawno wróciłam z obozu w Anglii. Na prawdę nie spodziewałam się tak świetnej zabawy i tego, że poznam tak wspaniałe osoby,  którymi mam zamiar utrzymać kontakt. :)
Na początku mieszkaliśmy w ośrodku pod Londynem na wsi, mimo że nie było tam super warunków to łatwiej było nam się zintegrować niż w hotelu potem w Londynie. Okolica była niezwykle malownicza i bardziej mi się tam podobało niż w tłocznej stolicy. Był to chyba mój najlepszy obóz w życiu, nigdy się tak nie zintegrowałam jak wtedy. Mimo, że czasami chodziliśmy po 8 godzin od rana do wieczora to i tak warto było! Na pewno długo to będę wspominać.
Zapraszam do oglądania zdjęć :)






















ja trochę zmęczona haha :D










jak wam się podobają zdjęcia?
jedziecie gdzieś jeszcze na wakacje? :)

You Might Also Like

72 komentarze

  1. Ale Ci zazdroszczę, że byłaś w Anglii. Zawsze marzyłam, żeby odwiedzić Londyn. Może kiedyś moje marzenie się spełni :)) Cudowne zdjęcia :*
    Chciałabym również zapytać czy jestes zainteresowana wzajemną obserwacją? :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci tego wyjazdu i obozu, zdjęcia cudowne :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, jesteś prześliczna! :*
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia cudne! :)
    Blog tez maga. Zapraszam do nas
    nowaksisters.blogspot.com <== KLIK
    Obserwujemy, liczę na to samo :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetny blog! Piękne zdjęcia i zazdroszcze wyjazdu :) Obserwuje !
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania oraz obserwowania :)
    Mój blog
    Zapraszam na KONKURS na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, moim marzeniem jest wyjazd do Londynu. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! Naprawdę chciałabym na żywo zobaczyć to, co ukazałaś na fotografiach.
    Pozdrawiam! :)
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z najbardziej estetycznych fotorelacji, jakie widziałam. Zdjęcia są przejrzyste i magiczne. Mega zazdroszczę wyjazdu :D

    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite zdjęcia! Szczególnie to z zachodem słońca :)
    Zazdroszczę :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotki są boskie! Magicznie tam! :) Kocham wakacyjne zdjęcia za magię i żywe kolory. Mają w sobie coś co sprawia,że kocham je oglądać :)

    u mnie ,,jak sprawić aby włosy były piękniejsze'' http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mega zdjęcia! Pięknie jest w Anglii! <3
    Nowy post na moim blogu-klik - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromnie zazdroszczę. Naprawdę doskonałe zdjęcia, aż miło pooglądać. ;) Obserwuję!
    Co do Twojego komentarza u mnie: tak, ta nowa piosenka jest świetna :D
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku jakie cudowne zdjęcia! Ślicznie tam *.*
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam w Anglii ale bardzo bym tam chciała pojechać :D Te zdjęcia są cudne *.*

     Poklikasz w linki w nowym poście? ;D Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  15. trzecie zdjęcie jest niesamowite !
    Będzie mi bardzo miło jak wejdziesz na mojego bloga
    http://martienna.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/MartiennBlog?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejku, zazdroszczę podróży! :)
    Piękne zdjęcia <3



    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Anglię, a najbardziej chyba sam Londyn. Uwielbiam obserwować ludzi na ulicach, tę różnorodność. Przepiękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia <3
    Pomimo tego że dopiero zaczynamy zapraszam do obserwowania już niebawem kolejny post -->Nasz Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie zazdroszczę wyjazdu :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tam ślicznie! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia! :) ja niestety już nigdzie nie jadę :( pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Te zdjęcia są tak cudowne, że jedno trafiło na tapetę na telefonie!
    Obserwuję; http://queenoflife5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są cudowne. :) Świetny post i blog! ♥ Zostaję na dłużej.

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Anglia jest przepiękna! Oby udało Ci się utrzymać kontakt z poznanymi osobami!;-)
    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia! Sama jestem miłośniczką Anglii <3
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne są te zdjęcia! Ja już w Warszawie, wszystkie wyjazdy dobiegły końca, ale po co się tym dręczyć :D

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kościotrup na rowerze :p. Zdjęcia są śliczne, bardzo malowaniczo w tej Anglii. Niestety nigdzie nie jadę
    veronica-veronique.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale tam slicznie...

    Buziaki!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia, ale najbardziej mi się spodobały te nocą :) :)

    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. zazdroszczę ci naprawdę tego wyjazdu, chciałabym zobaczyć Anglię, ale nie koniecznie stolicę, bardziej właśnie tak jak ty mała wsie. Po pierwsze są o wiele lepsze widoki i można trochę odpocząć od zatłoczonych miast
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ślicznie jest w tej Anglii! Stonehange chciałabym ujrzeć na własne oczy! :)
    ♥Diy- like it!♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję że kiedyś tam pojade:)
    Poklikasz w linki od dresslink ? jeśli tak , podlinkuję cię w kolejnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne te zdjęcia, aż cieszą oko. Na obozie musiało być naprawdę świetnie, skoro uważasz, że był to Twój najlepszy obóz w życiu!
    Pozdrawiam :)
    Twój blog ma wsobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybiej odwdzięczę się tym samym. :)
    NOWY POST W KINGA'S KINGDOM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. super! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy Blog i post! :) Świetne zdjęcia ♥
    Czy mogłabys poklikac w linki w poscie poniżej? Byłaym baardzo wdzięczna! Dziekuję!♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeejku jak cudownie! Na mojej liście miejsc do zwiedzenia znajduje się właśnie Anglia, Londyn <3 ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. zazdroszcze;p swietne zdjecia, w zupelnosci oddaja klimat tego miejsca;d ja w te wakacje niestety niigdzie nie wyjezdzalam;d
    Obserwuje i licze na rewanz.
    Zapraszam do siebie:) (nowy post- bal gimnazjalny!) :D (OBS=OBS)

    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. jeju cudowne zdjęcia! *-*

    Zapraszam, może Ci się spodoba?:*
    mój blog- [klik]♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki za milutki komentarz u mnie!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. jejku... Zazdroszce Londynu, moje marzenie żeby tam pojechać <3 <3 <3
    Obserwuję! Świetny blog, zapraszam do mnie:
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszcze LOndynu, mega zdjecia :)
    Obserwuje! Swietny blog :D
    Zapraszam do mnie:
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Te wakacje postanowiłam spędzić w domu u rodziców, bo wreszcie mam czas, by u nich pobyć. ;) Zdjęcia są cudowne, taka głębia!

    ;) Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do mnie. Nowy post, który może przekona Cię do obserwacji, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś! Tak, czy inaczej zapraszam do siebie.
    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super blog, bardzo mi się tu podoba i będę wpadać częściej :) Ja obserwuje może jeżeli spodoba Ci się u mnie też zaobserwujesz? Zapraszam http://bestrunnerxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyjazd musiał być cudowny :)
    Jejku, jakie przepiękne zdjęcia! Tak kolorowe *-*
    Obserwuję, bo wiem, że mnie Twój blog wciągnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia :)
    Wpadnij na naszego bloga jest tam nowy post będzie nam też bardzo miło jeśli zaobserwujesz ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. No niestety już nigdzie na wakacje nie pojadę xd... No ale kochana ty robisz tak piękne zdjęcia że aż miło popatrzeć i widac że dobrze się bawiłaś :* Będę częściej tu zaglądała i mam nadzieję że ty tez się u mnie pojawisz :)

    Mój blog : http://strivingfororder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojeju, uwielbiam Anglię. Byłam w Londynie, co prawda nie widziałam Big Bena i London Eye w nocy, tak jak pokazałaś na zdjęciach, ale muszęęę, bo widok musi być nieprawdopobny!
    Zazdroszczę wakacji :3

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi też bardziej podobają się bardziej odludnione miejsca ;) Rzeczywiście malownicze widoki! Piekne zdjęcia!

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ALE TAM PIEKNIE! UWIELBIAM LONDYN <3

    KOCHANI ZAPRASZAM NA NOWY POST! JESLI SIE SPODOBA TO SKOMENTUJCIE I OBSERWUJCIE BLOGA <3 BUZIAAK
    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zawsze chciałam zwiedzić Anglię! Mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda :)
    Przepiękne zdjęcia! Najbardziej spodobała mi się pierwsza fotografia Big Bena ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę Anglię, bo jest piękna :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Jejku, tam jest tak prześlicznie! Od zawsze marzę, aby odwiedzić Anglię, ale niestety jest to dość kosztowny i trudny do zorganizowania (przynajmniej dla mnie) wyjazd.
    Świetne zdjęcia! :)

    Zaobserwowałam, pozdrawiam, julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia ♥ Big Ben'a jak i London Eye widziałam na własne oczy. :D A tak się również składa, że mieszkam w Londynie :D

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę Ci i to baardzo :))
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Zazdroszczę, że mogłaś tam być :) Przepiękna okolica *o*

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  59. Jakie piękne zdjęcia !
    Zazdroszczę ci ;)
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie cudowne zdjęcia ♥ Kocham Londyn i myślę ,że jest to kolejne miejsce na mojej liści , które muszę odwiedzić :) Zapraszam do mnie :D
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Tam jest tyle rzeczy do zobaczenia, że też wracałam padnięta! :D
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzięki za komentarz u mnie, to ogromna motywacja ;)
    Zapraszam na nowy post ▶ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne zdjęcia, zawsze chciałam pojechać do Londynu, zazdroszczę ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe