i am back!!!

niedziela, sierpnia 02, 2015

Witajcie moi drodzy!!! Na wstępie chciałabym Wam podziękować za wiele miłych słów w poprzednim poście. Niedawno wróciłam z Jastarni, mam dla Was już wiele zaplanowanych postów i pojawiłyby się one wcześniej, gdyby nie mój super internet...
Zauważyłam, że w tym roku było więcej osób nad polski morzem niż zazwyczaj, a bawiłam się super mimo, że kiedyś wydawało mi się - wakacje w Polsce? Na pewno będzie nudno i bezsensu... Ale pojechałam z moją ulubioną ekipą, gdzie wszyscy znamy się od małego i mam nadzieję, że za rok również będziemy razem, nieważne gdzie. Czasami pogoda faktycznie nie dopisywała, ale opalić się zdążyłam! :)
Zrobiłam dla Was milion zdjęć i wybrałam te najlepsze + zobaczycie w następnym poście zdjęcia z telefonu! :) Oglądajcie i napiszcie co sądzicie i gdzie Wy byliście na wakacjach <3


















You Might Also Like

71 komentarze

  1. Pięknie jest w Jastrani :) Wakacje z dobrą ekipą to najlepsze wakacje! Ja w tym roku byłam na mazurach ale z rodzicami, hah trochę młoda jestem żeby gdzieś samej pojechać :D Również zdążyłam się opalić. Zdjęcia świetne!

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Ja jadę nad morze za dwa tygodnie! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :)
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne zdjęcia! Pozazdrościć wyjazdu! Chciałabym pojechać nad morze ;c

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wspaniale! Kocham nasze polskie morze - ma w sobie niezastąpiony klimat! ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne zdjęcia! Musiałaś tam naprawdę świetnie spędzić czas :) Polskie morze również ma swój niepowtarzalny urok.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne zdjecia! Widac ze wyjazd sie chyba udal :D
    Sherwoot blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę świetne zdjęcia <3 ja też dopiero kilka dni temu wróciłam z nad polskiego morza ale pogoda była na tyle okropna, że nie miałam takiego szczęścia i nawet opalić się nie zdążyłam :c
    świetny blog :)
    http://dzwieki-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia :) Ja w tym roku wakacji w Polsce nie spędzam, no nie licząc przebywania w mojej miejscowości ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne są te zdjęcia *.*
    Ja byłam we Włoszech i było bardzo fajnie ;)

    Zapraszam do siebie ;)
    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są naprawdę mega! :) Zazdroszczę wyjazdu
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia!
    Wyjazd musiał być super! :)

    Zapraszam na bloga!
    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku masz talent i super aparat. Te zdjecia sa naprawde piekne! Super po prostu!!! Milych wakacji. Wyczekuje reszty zdjec!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Drugie zdjęcie jest cudowne! Coraz więcej blogerek jeździ nad polskie morze :D

    Nowy Post!- Klikniesz w linki na dole?
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę wyjazdu :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back !

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę, bo ja w te wakacje nigdzie nie wyjeżdżałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia *.*
    Super, że tak dobrze się bawiłaś ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie :) sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/
    Ps: Zamaż na zdjęciach rejestracje aut bo cię mogą do sądu podać i będziesz płacić kare...

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! :)
    Uwielbiam morze <3
    Super, że dobrze się bawiłaś!

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post, fajnie się czyta twój blog ;)
    bardzo ładne zdjęcia
    Zapraszam-adajejwypada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia. Ja tez kiedyś myślałam ze wakacje w Polsce są średnie, ale wszystko zależy od ludzi i od nastawienia! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. OOO! W Jastarni byłam na wakacjach dwa lata temu, dzięki tobie wróciły miłe wspomnienia :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To właśnie na takich wyjazdach bardzo ważna jest ekipa ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia! zapraszam do mnie :) sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne zdjęcia!
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są mega!
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -------> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Klimatyczne zdjęcia! Nigdy tam nie byłam:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia *.*
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia! Ja byłam rok temu nad morzem i było świetnie, ale nic nie przebije tegorocznych gór :D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne zdjęcia! :) Ciekawy post, czekam na więcej! ♥

    Miłego dnia,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zdjęcia! Zakochałam się od razu :) Zapraszam do siebie, odwdzięczę się zostawionym śladem :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję!! :) Mega zdj!
    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w te banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    Dzięki!! ¦

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju ...Jakie cudowne zdjęcia zazdroszczę wyjazdu ;D
    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam morze i za każdym razem gdy widzę takie zdjęcia to moje serducho raduje się:)
    cudne zdjęcia ale to pierwsze najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja chętnie pojechałabym nad polskie morze, bo już dawno tam nie byłam.
    Świetne zdjęcia! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. GENIALNY POST! A ZDJĘCIA SĄ PRZEPIĘKNE <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowane zdjęcia,zazdroszcze wyjazdu .. zakochałam się *.*

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Wooow, świetne zdjęcia! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :) Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zdjęcia, ja też zauważyłam że w tym roku było dużo ludzi nad morzem :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wakacje w Polsce też są okay :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Byłam w Jastarni 2 lata temu i mega miło wspominam :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak ślicznie! *.*
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny i ciekawy post <3
    cudne zdj <3
    Zapraszam do mnie na KONKURS :) do wygrania dowolny ciuszek ze sklepu znu.com:)
    buziaki!
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne zdjęcia, nigdy tam nie byłam, ale warto odwiedzić takie piękne miejsce. ♥

    http://queen-of-moon.blogspot.com/
    Jeżeli blog Ci się spodoba - zaobserwuj. Moim marzeniem jest dobić do 400 obserwatorów. *_*

    OdpowiedzUsuń
  51. Jej,śliczne zdjęcia :) takie klimatyczne :) Ja w tym roku Chorwacja,ale Polskie może też ma swój urok,mimo że pogoda faktycznie czasem zmienna. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Polskie morze jest cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia są całkiem ładne, a co do większej ilości... może ludzie domyślili się, że mają być upały, ogólnie sprzyjająca pogoda, więc nie trzeba było wyjeżdżać gdzieś za granicę kraju. Niektórych mogły zniechęcić zamachy terrorystyczne. ;)

    www.his-eternal-majesty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne zdjęcia :)
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zawsze wydawało mi się, że Jastarnia to takie tandetne miejsce ale przekonałaś mnie by je odwiedzić!
    Zapraszam do mnie na relację z Międzyzdrojów :)
    Obserwuję :)
    http://xhospital-beds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale cudowne zdjęcia! I mówię to całkowicie szczerze :D
    No i samo miejsce jest też śliczne :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna fotorelacja, więcej takich postów poproszę :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Mój chłopak jeździł tam z rodzicami przez 5 lat i mówił że tam jest takie małe spokojne miasteczko. Bardzo piekne zdjęcia!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Byłam na tym filmie i wyszłam nieźle zaskoczona ;)
    Zdjęcia piękne,wygląd również :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale zazdroszczę , zawsze chciałam tam pojechać :)
    Fajnie wyglądasz :D

    Zapraszam do mnie--->klik

    OdpowiedzUsuń
  61. MEGA SLICZE ZDJECIA! <3 xxx

    Zapraszam do mnie <3 xxx
    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe