Recenzja filmu: PAPIEROWE MIASTA + zdjecia

poniedziałek, sierpnia 17, 2015

Hej kochani, jak pewnie domyślacie się po tytule, byłam na filmie "Papierowe miasta".

Przyciągnęły mnie dwie rzeczy: film bazuje na książce Greena i gra w nim Cara Delevigne. Nie miałam pojęcia o czym to będzie, zwłaszcza tytuł wydawał mi się dziwny... Jego wytłumaczenie jest oczywiście w filmie, i jest bardzo trafne! :) Przyznam, że nie pamiętam, który film dał mi takiego kopa do działania jak nie ten! Jeszcze po jego zakończeniu uśmiech nie schodził mi z ust. Były momenty gdzie powstrzymywałam się, żeby nie wybuchnąć na całą salę śmiechem. 
Słowa padające w zakończeniu dały mi dużo do myślenia. Trzeba docenić ludzi, którzy nas otaczają, bo być może teraz spędzamy z nimi najlepsze chwile w swoim życiu i musimy to dostrzec zanim będzie za późno, a nie dawać się manipulować ludziom, którzy są nic nie warci.
Film oceniam bardzo wysoko i polecam Wam na niego iść, świetna gra aktorska - jak tylko wrócę z wakacji to zabieram się za czytanie książki!
Dajcie mi znać czy byliście na tym filmie, jak Wam się podobał, no i oczywiście jak oceniacie zdjęcia? :)
p.S. Wróciłam już z Anglii i mam dla Was kolejną fotorelację, i tak w ogole - jak oceniacie nowy wygląd? :)










You Might Also Like

59 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia,masz talent. Co do filmu,tytuł obił mi się o uszy,ale jakoś nie mogłam się przekonać. Choć powieść Pana Greena "Gwiazd naszych wina" urzekła mnie i złapała za serce. Może dzięki Twojej opinii skuszę się chociaż na książkę,choć i filmem nie pogardzę. Anglia,piękny kraj,prawda?
    http://angelikapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę obejrzeć ten film :D Zdjęcia bardzo mi się podobają!

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek jest świetny!
    Śliczne zdjęcia! :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj

    POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ani filmu ani nie czytałam książki ale po tym co napisałaś postaram się to nadrobić :)
    Super zdjęcia!

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo polecam Ci książkę, jest wspaniała. Ja jeszcze nie widziałam filmu, ale dzisiaj planuję wybrać się do kina. A co do wyglądu to bardzo mi się podoba, zdjęcia również śliczne!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jeszcze filmu ale na pewno obejrzę ponieważ mnie nie tez własnie przyciąga fakt ze Cara Delavigne w nim gra. A co do zdjęć to są śliczne :)

    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, uwielbiam fotografować przyrodę :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są piękne, pełne życia :) Bardzo mnie interesuje ten film. Chyba będę musiała w końcu go obejrzeć!

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. niedlugo ide na ten film<3 zdjecia sa mega cudowne ^^:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie widziałam jescze filmu zdjęcia są piękne ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. znakomite zdjęcia :) a co do filmu oglądałam i uważam że jest ciekawy :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam jeszcze, ale słyszałam, że zakończenie jest zupełnie inne niż w książce ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam ten film i również bardzo mi się spodobał! Też momentami powstrzymywałam się od śmiechu :D
    Przepiękne zdjęcia <3

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale już wiele o nim słyszałam ;)

    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszce niestety nie byłam na tym filmie, ale czytałam książkę i jest niesamowita. Uwielbiam filmy czy książki które mnie inspirują i motywują ;)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji czytać książki ale film mam ochotę obejrzeć :)
    zapraszam do mnie http://domikla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja poczekam na niego w internecie,bo nie mam nawet kiedy na niego iść :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja byłam już na filmie, natomiast według mnie szału nie było, ale nie mówię, że było kiepsko. Nie żałuję, że poszłam akurat na ten film, bo daje wiele do myślenia, momentami było zabawnie :))

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam na premierze ;)) Bardzo mi się podobał, taki inny od reszty filmów :D
    Wspaniałe zdjęcia! Kocham fotografię makro :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tym filmie i strasznie chciałabym się na niego wybrać :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, cudowne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć. Co do filmu, zamierzam kupić książkę. Zapraszam do mnie z całego serca : adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fotografie cudowne. Chcę zobaczyć ten film

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne zdjęcia *.* Słyszałam o tym filmie, i chyba się na niego wybiorę
    U mnie nowy post, zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też sie wybieram na ten film! :)
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia a co do filmu to jeszcze na nim nie byłam ! :)

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne zdjęcia! Ale masz dryg do tego ;) ślicznie Ci to wychodzi

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i super blog obserwuję oczywiście :) madzia-magdzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ochotę się na niego wybrać. Cara teraz przez te krzaczaste brwi głównie się strasznie wybiła :D

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Musiałabym się wybrać na te "Papierowe Miasta" ;)
    Przepiękne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjecia :) zwłaszcza to pierwsze i ostatnie. Co do filmu, to koniecznie muszę go kiedyś obejrzeć! :3
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lovely blog, kisses!
    Have a wonderful weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia :) Mam zamiar obejrzeć ten film.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny wygląd bloga ;)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam o tym filmie, ale jakoś mnie nie przekonuje haha! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia! ♥ Super blog! Na pewno kiedyś tu jeszcze wpadnę! podoba mi sie :) Zapraszam do mnie!
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem zachwycona fotkami

    Zapraszam do mnie! Gwarantuję, że Ci się spodoba. :)
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Byłam na "Papierowych miastach" i choć na początku byłam sceptycznie nastawiona.. muszę przyznać, że film był świetny! ;)
    Super zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. woow! najlepiej wykonane zdjęcia na świecie <3 zakochałam się :')
    http://nataliassbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne zdjęcia <3
    Ja niestety muszę czekać aż film pojawi się online, a już się nie mogę doczekać ! :)
    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia tez byłam na papierowych miastach i przyznam fil świetny ;)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do nas może cos ci się spodoba ;)
    Cherry--on--cake.blogspot.com NOWY POST<--KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Byłam na filmie i czytałam książkę. Obie pozycje oceniam bardzo dobrze i muszę przyznać że film miło mnie zaskoczył jeśli chodzi o podobieństwo do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam o tym filmie i nie wiedziałam ze Cara Delevigne jest rownież aktorka Hah,M in chciałam na niego iść. Ale najpierw chciałabym przeczytać książkę.
    Pozdrawiam! Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia! Film chciałabym zobaczyć... :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jejku, cudowne zdjęcia! :)
    Wspólna obserwacja ? :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba wybiorę się na ten film, lub kupie książke ;)
    A zdjecia śliczne ^^
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcia są perfekcyjne, mają genialną jakość.
    Także byłam na tym filmie, w sumie to poszłam na niego z takich samych względów co Ty. Film także oceniam dość wysoko, miał to coś w sobie, był oryginalny.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę książkę przeczytać! Dopiero obejrzę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Oglądałam "Papierowe Miasta" i co chwilę wybuchałam śmiechem :D. Co do zdjęć - są przepiękne! Czekam na kolejne :).
    Pozdrawiam i obserwuję!
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajna recenzja ;P I świetne zdjęcia ;D
    Hej ho ! zapraszam również do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajny wpis :) Zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie śliczne widoki! <3 Zazdroszczę Ci, że byłaś na takim obozie! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe