Back to school!

wtorek, września 01, 2015

Hej kochani, dzisiaj pierwszy dzień szkoły, nowego rozdziału w życiu :) poznałam w końcu parę dziewczyn z mojej klasy i czuję, że to będą wspaniałe 3 lata! Z jednej strony smutno mi, że to już koniec laby i wakacji, ale z drugiej poznam tyle nowych ludzi. Moje liceum jest w Krakowie, na Kazimierzu. Kto zna o miejsce ten wie, że po szkole będziemy mogli wychodzić do różnych kawiarni itd. W dzisiejszym poście pokażę Wam zdjęcia z tegorocznych wakacji i tym miłym gestem je podsumuję, uważam że były bardzo udane, mam tylko nadzieję że przeżyję jakoś wstawanie o 7 rano ;-;
Opowiedzcie w komentarzach jak podobają Wam się zdjęcia oraz jak spędziliście pierwszy dzień w szkole :3































To ostatnie zdjęcie właśnie z dziś <3
jak tylko znajdę czas to postaram się przygotować posta z tą stylizacją :)

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Super zdjęcia ;) Tak mi się nie chcę wracać do szkoły :)
    edanaa.blogspot.com/?m=1 -klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Powodzenia w nowej szkole :)
    Zapraszam do mnie na konkurs właśnie z okazji kończących się wakacji: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Ile jedzenia ;o
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniaam, ale mam teraz ochotę na lody ♥ Fajny post, powodzenia w szkole :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, a najfajniejsze są te z jedzonkiem! Pora wstać od komputera i iść zjeść. ;p I mój piękny Kraków! ;))

    Zapraszam do mnie na nowy post!

    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, widać że bardzo fajnie minął Ci ten wolny czas :)
    przez te zdjęcia zrobiłam się głodna haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle dobrego jedzenia! Narobiłaś mi smaka, a ja już zjadłam kolację, i co teraz?! XD Powodzenia w nowej szkole!

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh, tęsknie za wakacjami :'c

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjecia;d

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz u mnie, to wielka motywacja!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mam ochotę na takiego różowego loda. Świetne wyszły ci zdjęcia widać że interesujesz się fotografią i masz świetny sprzęt bo mają znakomitą jakość <33
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tutaj pyszności,ja w tym roku kończę ostatnią klasę gimnazjum,także stresik już jest ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcia są świetne, a pierwszy dzień w szkole był nawet okey!

    ★Karmelowa wizja - klik!★

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są super, narobiłaś mi smaka na te lody i pizze ojej! <3 Mój pierwszy dzień minął zwyczajnie, ponieważ nie jest to mój pierwszy rok w liceum a ostatni :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne zdjęcia! Mam ochotę na basen xD
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie mixy zdjęć, narobiłaś mi ochoty na takiego pysznego loda :D Ja do szkoły średniej idę za rok.

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda że wakacje się skończyły :c Gdzie kupiłaś te m&m itd.? (dobrze będzie jak odpiszesz u mnie na blogu :) ) Śliczne zdjęcia *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jestem w liceum. Moja szkoła mieści się w samym centrum Wrocławia *-*
    Ja za to muszę wstawać o 6:00 :(
    Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są cudne, a ja pierwszy dzień w szkole spędziłam głównie na śmiechu,zauwazyly to nawet osoby z innej klasy (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajne, wakacyjne zdjęcia! Tęsknię za wakacjami! :/

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥
    ♥Zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ja już mam szkołę za sobą.. ;)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia sprawiły, że zrobiłam się głodna. Są śliczne!:) Ja wróciłam do szkoły 17 sierpnia, więc powiedzmy że sie przyzwyczaiłam!:)

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post! cudne zdjęcia :)
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę że zwiedziłaś pół Polski :) W Krakowie byłam dawno, ale chętnie bym tam wróciła. Bardzo ciekawy post, a zdjęcia mimo że Snapchata to bardzo fajnie wyszły :D

    NOWY POST - leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia :)
    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/09/koniec-wakacji-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem w technikum :) Mam nadzieję, że będziesz sobie super radzić w liceum ;*

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia:* Ja jestem właśnie w ostatniej klasie gimnazjum :D Świetne zdjęcie! Tyle smacznych rzeczy, haha :D
    Zapraszam na nowy post i do obserwacji♥ Buziaczki:* | zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwieeeelbiam takie mix'y, miżna sobie przypomnieć te beztroskie chwile! Widzę, że wakacje można uznać za udane :)

    Zapraszam do mnie na mały poradnik, oparty na doświadczeniach własnych :) #BackToSchool2: Jak podpaść tym, którym podpaść się nie powinno?

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  32. Magic Stars<3
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/wishlist-dresslink.html i jeden w tym http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/rabat-34.html ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja juz naszczescie nie mam szkoly :)
    Super zdjecia.

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak wakacyjnie! Uwielbiam oglądać takie zdjęcia, jeju :)

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja za rok też prawdopodobnie wybiorę się za rok do liceum w Krakowie, i mam nadzieje, że też będzie fajnie :P

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe