Come back

sobota, stycznia 23, 2016

Dobry wieczór! :* 
Powinnam chyba zacząć od tłumaczeń, ale nie wiem czy warto tracić na to czas. Miałam parę momentów załamania, ale w końcu doszłam do wniosku, że po co tracić to ile już osiągnęłam? Także wracam i postaram się to wszystko jakoś ogarnąć. Teraz mam ferie, więc mam trochę czasu dla Was haha, pierwszy semestr w liceum zakończyłam paroma dwójami, no ale takie jest życie, w tym semestrze postaram się to poprawić.
Kilka dni temu widziałam się z Igą, która robiła mi zdjęcia, ale prawie na żadnym ładnie nie wyszłam, za to ona jest wg mnie bardzo fotogeniczna. Wybrałyśmy się na Kazimierz gdzie chodzę do szkoły. Było bardzo zimno co widać chyba po moich dłoniach haha, ale dałyśmy radę. 
Co do świąt to spędziłam je spokojnie i rodzinnie. najbardziej cieszę się  tego, że mamy nowy rok, bo poprzedni był okropny, ale nie ma co narzekać, na pewno będzie lepiej. 
Zapraszam do oglądania zdjęć <3

























You Might Also Like

91 komentarze

  1. Śliczne, klimatyczne zdjęcia :)
    Lepszych ocen, haha :D


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, ze jesteś. Też mam ferie-jest czas na nadrobienie spraw blogowych:) Mam nadzieję, że drugi semestr pójdzie Ci jeszcze lepiej z ocenami!:)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że postanowiłaś wrócic ;)
    Piekne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że postanowiłaś wrócić :)
    Śliczne zdjęcia.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na kolejnego posta! Super zdjecia :)
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że powracasz, świetne zdjęcia ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaał, jakie śliczne zdjęcia ;))
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie,że wróciłaś! Serio świetne zdjęcia,jaki masz obiektyw?

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, Twoja koleżanka jest bardzo ładna! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te świeczki!
    Chętnie zaobserwowałam :*
    http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Faktycznie jest fotogeniczna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również miałam kiedyś kryzys w blogowani i bloga zawiesiłam, ale wracam z nową siłą!

    http://saynika.blogspot.com/
    zapraszam, liczę że zajrzysz i wydasz szczerą opinię, ponieważ po dlugiej przerwie powracam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, dobrze że wróciłaś na bloga :D
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia bardzo klimatyczne, co mi się podoba:D Troszku zimna jest ta zima, więc się nie dziwię, że zmarzłaź ^^

    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia! ♥
    Pozdrawiam ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że wrociłaś, bo zapewniam Cię, że gdybyś odeszła to po jakimś czasie chciałabyś znów wrócić, a bez sensu zaczynać wszystko od nowa :) Bardzo ładne zdjęcia! Czuję jeszcze świąteczny klimat chociaż już choinkę rozebrałam :) Też się cieszę, że stary rok minął, bo wiadomo możemy zacząć od zera!

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te zdjęcia! Zakochałam się *.*
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne zdjęcia! A poza tym świetnie, że wróciłaś :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia :) Fajnie, że wróciłaś ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super miejsce i ładne zdjęcia! Ja ferie zaczynam dopiero w połowie ltego :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że jesteś :) I cudowne zdjęcia!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jakie te zdjęcia mają piękny, a za tym i mroczny klimat. Kocham takie zdjęcia. Bez zastanowienia zostawiam obserwację. Powodzenia w dalszym blogowaniu! <3
    mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są fenomenalne!
    A dwóje w liceum są na porządku dziennym więc nie masz czym się przejmować. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że uda Ci się faktycznie poprawić w następnym semestrze. :) Dla mnie również poprzedni rok nie należał do najlepszych. Zdjęcia robią wrażenie!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że wróciłaś do blogowania :) Powodzenia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia robisz, naprawdę! A ten zachód wygląda cudownie ♥ W ogóle też jestem w liceum, ale na szczęście 2 jeszcze nie miałam i mam nadzieję, że tak dotrwam do końca haha!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są niesamowite! *,*

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. Też muszę się poprawić w tym semestrze ;P. Kazimierz jest śliczny ,zresztą tak samo jak zdjęcia.
    zuiseuriblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że wracasz :) Też nareszcie mam ferie i będę mogła zrobić rzeczy, na które do tej pory nie miałam czasu :D
    Cudowne zdjęcia!

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog :) podobają mi się twoje posty. Obserwuje

    http://itsmenatalie00.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne zdj <3
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja własnie kończe liceum i w sumie o jedyny okres gdzie jak widziłam "2" to czasami skakałam ze szczęścia :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  34. mega piękne zdjęcia! *-*

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny klimacik. Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia,oddają super klimat :)

    ~~~~*~~~~
    Podoba się? Zaobserwuj!
    Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialne zdjęcia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjne zdjęcia! Świetny klimat. :)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak dla mnie tamten rok był najlepszy jaki kiedy kolwiek miałam:)
    A co do ocen to w sumie nie jest zadowolona, poieważ wiem, że stać mnie na więcej.
    Cudowne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam.
    Obserwuję,
    zapraszam: http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie cudowne zdjęcia, wszystkie mi się podobają!:) czym robisz?
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia! Ja zeszły rok wspominam bardzo dobrze, a z ocen też jestem bardzo zadowolona!

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładne zdj zrobione
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia ♥♥
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekne zdjecia! Zawsze kocham zdjecia w dobrym klimacie i bardzo duzo daje jakosc a tutaj jest swietna! Moje swieta byly fajne tak samo :) na szczescie nie mialam zadnej dwójki na semestr, mysze sie tego trzymac :) kocham te swieczki i ich woski! buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia, Yankee Candle uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia oraz wygląd bloga!:) Zapraszamy do nas: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie, że wróciłaś! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę ferii, ja dawno swoje skończyłam :/ Świetne zdjęcia, masz ogromny talent!

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia mają świetny klimat. Oby tak dalej!
    Miłych ferii!

    http://lalkazsaskiejporcelany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. wytrwałości
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Życzę miłych ferii w takim razie :). Ja swoje już skończyłam :/. Super jakość zdjęć :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Na pewno uda Ci się poprawić te oceny! ♥ Zdjęcia jak i miejsce prześliczne! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjecia są po prostu idealne! Też uwielbiam te świeczki i zawsze w jesienne wieczory je zapalam :)
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdjecia są po prostu idealne! Też uwielbiam te świeczki i zawsze w jesienne wieczory je zapalam :)
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak zwykle świetny post!♥

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  56. OMG idealne zdjęcia!

    http://lifemarryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie piękne zdjęcia *.* Piękna narzutka czy płaszczyk, gdzie kupiłaś? :)


    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam byłabym wdzięczna za obiektywny komentarz. :)
    blackminniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo klimatyczne zdjęcia. Życzę wytrwałości w blogowaniu! Warto dbać o swój kawałek Internetu ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. wglądasz cudownie, fajnie, że wróciłaś i świetne zdjęcia!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Rewelacyjny post, super zdjęcia - podoba mi się ten tajemniczy klimat :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow, jakie cudne zdjęcia. Ja również zrobiłam sobie ostatnio przerwę ale wracam, nie poddaje się.. :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Tak to już jest, że najczęściej nasze zdjęcia nam się nie podobają. Ja pierwszy semestr również w 1lo zakończyłam z 2 dwójkami ;p
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/2016/02/style-inspiration-2016_19.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja właśnie kończę pierwszy tydzień ferii :) Moje oceny na pierwszy semestr również nie były satysfakcjonujące, jednak zamierzam to poprawić :)
    Mam prośbę zajrzysz i poklikasz w linki z ostatniego postu? Będę bardzo wdzięczna: Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  65. O wow musiałem dwa razy zobaczyć te zdjęcia ...bo są takie cudowne klimatyczne :)

    Wytrwałości w blogowaniu- kiedyś to się opłaci :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. beautiful pics!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. U mnie niestety już po feriach. Twoje zdjęcia są cudowne! Niektóre są rodem wyjęte z Tumblr! Naprawdę, podziwiam. Jaki masz aparat?:)

    Zapraszam też do wzięcia udziału w mojej ankiecie na blogu (po prawej stronie), byłoby mi miło. Dopiero zaczynam swoją przygodę :)
    http://shareyourlifest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Jejku jakie zdjęcia... Są naprawdę cudowne! <3
    Pisz częściej posty, bo są naprawdę świetne! :)

    Zapraszam, może przypadnie Wam do gustu:
    http://martysiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też na bloga wrzuciłam tylko inspiracje, żeby o mnie nie zapomnieli. Obserwuję :)
    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajnie, że wróciłaś! Powodzenia w blogowaniu :)
    Ładne zdjęcia!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Włochy są cudowne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdjęcia są cudowne!
    Nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze,chciałabym kiedyś tam pojechać :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny post!
    Zapraszamy do nas www.olsterki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne zdjęcia! ;)
    marcelwojtasiewiczart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe