Livigno 2016

niedziela, marca 13, 2016

Dobry wieczór! :)
Znowu chyba musiałam sobie zrobić dłuższą przerwę i dodaję zdjęcia z ferii trochę później niż powinnam... no, ale lepiej później niż wcale. Tak więc ferie spędziłam we Włoszech (w końcu! <3) w miejscowości Livigno leżącej zaraz na granicy ze Szwajcarią. Szkoda, że trwały tylko tydzień, bo naprawdę uwielbiam jeździć na nartach pomimo -20 stopni.
Teraz po ciężkim powrocie do szkoły czekam tylko na Wielkanoc, a potem wakacje. mam nadzieję, że ten czas szybko mini, ponieważ mam już dość deszczowej pogody no i oczywiście nauki. :)
Zapraszam do oglądania zdjęć <3
Macie już jakieś plany na wakacje? :*















You Might Also Like

69 komentarze

  1. Sliczne zdjęcia! Zazdroszczę ferii we Włoszech <3
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam Livigno, byłam tam 3 razy;) uwielbiam te szerokie trasy, a zwłaszcza czarną trasę na końcu Carusello o ile dobrze pamętam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne widoki, bardzo chciałabym odwiedzić to miejsce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chciałam być we Włoszech :) Cudne zdjęcia!
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. trzecie zdjęcie prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, bardzo fajny blog. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie majkavv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak bylam mala jezdziłam na wakacje do Włoch, uwielbiałam ! :)
    Mam nadzieje ze czas do Wielkanocy zleciał Ci szybko bo juz ostatnie dni szkoły!
    Pozdrawiam :*

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia !! :D

    Zapraszam do mnie-----> http://truskaweczkabloguje.blogspot.com mile widziane komentarze. Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, Włochy są cudowne! Ja już się nie mogę doczekać wakacji, bo właśnie tam się wybieram haha :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, jakie piękne widoki! ♥ Zazdroszczę :*
    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są po prostu piękne! Zazdroszczę ferii :D

    Zapraszam <------------http://lifemarryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę Ci powiedzieć, że jestem tutaj pierwszy raz, ale na pewno zostaję na dłużej.
    Bardzo podoba mi się Twój styl pisania, a Twoje zdjęcia są naprawdę śliczne i widać ile musiałaś włożyć pracy w ich wykonanie. Obserwuję i czekam oczywiście na dalsze posty :)

    -kliknij

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym w przyszłości pojechać do Włoch, bardzo fajne zdjęcia !
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, w tej miejscowości musiało być cudnie. Zdjęcia przepiękne. ♥ Te nocne są tak ciekawe, a góry piękne. No powiem Ci, że w życiu nie zachwycałam się tak czyimiś zdjęciami, mega. :3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia. Ja nigdy nie byłam we Włoszech. Szkoda, widać że dużo tracę.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku, musiało być super! Chciałabym odwiedzić Włochy :D
    Świetne zdjęcia <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, piekne zdjęcia! I ten księżyc...cudowny!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia!
    Zazdroszczę wyjazdu!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia powalają z nóg!! Gratulacje :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale piękne zdjęcia, zazdroszcze takich wakacji *.*
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne zdjęcia :)
    Można tak powiedzieć, że mam plany na wakacje. Planuję aby jechać do Chorwacji albo Bułgarii z rodziną, a ze znajomymi na dwa tygodnie nad morze. Odliczam już tylko do upragnionych wakacji, aby w końcu odpocząć


    świetny blog, obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia! Zazdroszczę wyjazdu do Włoch. :D
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku tam jest przepięknie! :o
    Zazdroszczę!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłas w pięknym miejscu *.* ja też niedawno wróciłam do bloga! Powodzenia :D i wytrwałości!
    Wróciła, nowy post - zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia, ja planuję wakacje spędzić aktywnie: festiwale, podróże i sport :)

    Mój blog - *klik*

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny blog :)
    Pozdrawiam! i zapraszam do mnie

    -------> http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ach kochana dziękuję za te zdjęcia. zauroczyły mnie! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj co tam że późno ważne że dodałaś :) zazdroszczę że to Włochy zawsze marzyłam żeby pojechać tam zdjęcia super!

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  37. jakie śliczne widoki! muszę rozważyć pojechanie tam! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjecia <3
    Kiedyś tam pojadę :D
    A co ! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne zdjęcia :)
    ja póki co jestem bez planów, u mnie zawsze pełen spontan...
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjęcia *o*

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam już plany :D mam zamiar odwiedzić ciocię w Hiszpanii :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie piękne zdjęcia! Zazdroszcze wyjazdu...

    www.mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nocne zdjęcia są świetne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia, a widoki niesamowite!
    Zapraszam do mnie :)
    http://elnayjnat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie piękne zdjęcia! Zazdroszczę tak spędzonych ferii! ♥
    Julixx-blog (Kliknij) ♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku, śliczne zdjęcia!

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne zdjęcia!
    na pewno wyjazd do Włoch, mazury i spotkania ze znajomymi :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow wniosukjąc po zdjęciach tam jest Cudownie. Moja rodzina wyjeżdżała na ferie do Włoch, też tam przy granicy Szwajcarii teraz żałuję że nie pojechałam :/
    W wakacje mam zamiar jechać na kolonię, na mazury, w góry i dużo spotkań ze znajomymi i if. Cudowny blog
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwiebiam narTy .. ślicznie zdjęcia.
    . -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog!).
    Napisz jak kliknęłaś w ten banner w ostatnim poście.! ( sprawdzam ♥).
    ------------------------
    Dziękuję!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Zakochałam się w zdjęciach! Te widoki C-U-D-O-W-N-I-E tak jednym słowem :)

    Relacja z Miasta Aniołów. Może wpadniesz? :) California #2

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna wycieczka! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie tam jest ! ;)
    NOWA ZAKŁADKA, PROMOCJA TWOJEGO BLOGA ♥

    Kinga Dobrowolska–blog Zapraszam kochani ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne widoki *.* chciałabym kiedyś pojechać na ferie własnie w takie miejsce!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniałe zdjęcia *.* Świetnie uchwyciłaś widoki *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak tam pięknie! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Tyle pięknych zdjęć cudownych widoków! Zazdroszczę Ci takiej wyprawy :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe