"Plata o plomo"

sobota, maja 07, 2016

Dobry wieczór <3
Tak wiem, że dawno mnie nie było, ale musiałam odpocząć co było mi bardzo potrzebne. Podczas majówki (która trwała u mnie tydzień, ponieważ chodzę do liceum, związku z czym były 3 dni matur) spotkałam się z przyjaciółmi i robiłam rzeczy, na które zwykle nie mam czasu m.in. zabrałam się za jakiś dobry serial i mój wybór padł na "Narcos". Tytuł posta nawiązuje, jest to cytat z filmu i dosłownie oznacza "Srebro czy ołów". Serial opowiada historię o kolumbijskim baronie narkotykowym Pablo Escobarze. obejrzałam dopiero pierwszy odcinek inie spodziewałam się, że aż tak mnie wciągnie, także bardzo wam polecam! <3
Przy okazji robiłam parę zdjęć z moim przyjacielem, zapraszam do oglądania Przemka i mnie w jego twórczości <3
Mi osobiście zdjęcia baaardzo przypadły do gustu. mam na sobie kurtkę ze Stradivariusa uprzedzając pytania. :)
Napiszcie czy Wam też i koniecznie jak spędziliście majówkę?













do zobaczenia za niedługo! <3



You Might Also Like

64 komentarze

  1. Fajne zdjęcia, ja majówkę spędziłam aktywnie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Wykorzystałam te dni wolne *matury* w ten sam sposób, dla przyjaciół :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też miałam teraz tydzień wolnego przez matury, mam identyczną kurtkę haha :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, zdjęcia są przepiękne! :) ja byłam w czasie majówki nad morzem :D

    pozdrawiam!
    moje 2 blogi:
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia! Widok tych kłódek jest piękny ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia widzę, że ta bomberka robi teraz furorę :D . Ja majowke spędzalam pracowicie!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ładna bomberka ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale z ciebie slicznotka! bede tu zagladala czesciej ;3
    w wolnej chwili zapraszam do mnie http://justemsi.blogspot.com/ i na mojego instagrama ;3 bedzie mi bardzo milo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful photos!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci, że miałaś długą przerwę od uczelni! :) A zdjęcia faktycznie są świetne.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  11. ale magiczne zdjęcia! *-*

    pozdrawiam i zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam co nieco o tym serialu :). Świetne zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym serialu ale chętnie obejrzę! Co do zdjęć to bardzo mi się podobają :)
    A majówkę spędziłam przy książkach (matura) :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Zdjęcia są niesamowite :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety w tym roku musiałam pisać maturę, więc nie skorzystałam z majówki :( Śliczne zdjęcia!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia!
    Miałam ochotę właśnie kupić tą kurteczkę, jest śliczna :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę przedłużonej majówki, ja w tym czasie pisałam matury ;D
    Śliczne zdjęcia :*
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś śliczna! Świetne zdjęcia, takie magiczne- zakochałam się w nich! Moja majówka niestety nie była przedłużona o 3 dni, bo chodzę do gimnazjum, ale za to miałam trzy dni wolnego w kwietniu :)
    Weirdiess- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, a tego serialu jeszcze nie oglądałam :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog i notka!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Może wspólna obs ?
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia<3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega sa te zdjęcia! tez miałam tydzień wolnego :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo klimatyczne zdjęcia, super się je ogląda :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są mega świetne!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jako, że wciąż jeszcze jestem w gimnazjum, to moja majówka nie była aż tak długa!
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasem się przyda taki dzień na odpoczynek i żeby zabrać się za coś nowego :) O serialu w życiu nie słyszałam, ale może też się za niego zabiorę, ale w lato teraz idzie sesja na uczelni brrr... A co do zdjęć to piękne widoki i Wy na zdjęciach :) Jest klimat :* Fajnie mi się przygląda Twojego bloga dlatego pozwoliłam sobie dodać do obserwowanych, mam nadzieję że nie gniewasz się? :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak, jak jakiś serial wciągnie to tylko ogląda się odcinek za odcinkiem :D Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne zdjęcia! mają super klimat <3
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia przebijają wszystko!
    Moja majówka była trochę krótsza od twojej, ale zdążyłam wystarczająco odpocząć.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Seriale bardzo wciagają.:) Ja osobiście lubię Plotkarę.:)

    Majówka była przed książkami i w domu.:))

    Odpowiadam na każdą obserwację , zapraszam!:)
    claudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz w tej kurtce :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie totalnie wciagnely pamietniki wampirow, ktore juz skonczylam i teraz the originals, kochaaam!
    Sliczna kurtka:)

    olqa-olqaa.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz ogromny talent do wykonywania zdjęc!
    Świetne są! Masz genialną kurtke.
    Pozdrawiam i licze że zajrzysz do mnie
    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne zdjęcia, mają niepowtarzalny klimat!
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Odpowiedzi
    1. Rewelacyjne zdjęcia jestem pełna podziwu. Znakomity post.

      Mój blog

      Usuń
  38. u mnie niestety nie istnieje coś takiego jak majówka :(
    Cudowny most ;D


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia na przepięknym tle! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  40. też miałam wolne w matury ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Te zdjęcia są śliczne! Kraków jest pięknym miejscem, poza tym wybrałaś świetny czas do robienia takich zdjęć - klimatycznych i z wyrazem <3 Spodobał mi się twój blog, chętnie go zaobserwuję :)
    Ja dopiero zaczynam, chociaż już po raz któryś :D
    https://inert-ness-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia! Pokazują jakiś klimat, który jest mega ciekawy :)
    Mam do Ciebie wielką prośbę, czy mogłabyś poklikać w Kliki na końcu posta? Jest to dla mnie mega ważne! Zawsze się odwdzięczam :*
    http://macreateart.blogspot.com/2016/05/second-spring-outfit-with-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne miejsce na zdjęcia i równie świetne zdjecia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia, i cudowne miejsce do ich robienia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne, a kurtka świetnie wygląda. Ja majówkę spędziłam m.in. na Gitarowych Rekordach Guinessa :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny i interesujący blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Łooo pierwszy raz spojrzałam na te zdjęcia i musiałam się wrócić do opisu żeby zobaczyć czy to na pewno ty je robiłaś. Są przepiękne serio

    http://summer-nightsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe