summer is coming

sobota, czerwca 11, 2016

Dobry wieczór moi drodzy! Tak piszę ten post o północy... Miałam dzisiaj dużo zajęć i przede wszystkim mnóstwo zdjęć do przerabiania, a bardzo chciałam je tutaj jak najszybciej pokazać, ponieważ bardo mi się spodobały. Robiłam je razem z moją przyjaciółką Igą, którą już mieliście okazję poznać. Wybrałyśmy się do Parku Bednarskiego w Starym Podgórzu u nas w Krakowie. Sesja przypomina mi też trochę o tym, że  w Warszawie był koncert mojej ukochanej Lany Del Rey, na który niestety nie mogłam pojechać, więc czekam na Lanę w moim mieście. :c 
Pogoda jest coraz ładniejsza... ale co za tym idzie jest coraz gorącej i duszniej, czego ja bardzo nie lubię. Przy okazji powitała mnie wiosenna alergia być może niektórzy z Was znają ten ból haha, ale już niedługo koniec szkoły, ostatnie wyciągnięcia ocen i wymarzone wakacje. Macie już jakieś plany? Przy okazji kupiłam sobie w końcu blender i mam nadzieję, że uda mi się tu wstawić jakieś przepisy. :)
















Które zdjęcie podoba Wam się najbardziej?



You Might Also Like

58 komentarze

  1. Podobno koncerty Lany nie są godne polecenia- wygląda to jakby śpiewała z playbacku, żadnego kontaktu z fanami. Wszystko na zasadzie: zaśpiewam co mam zaśpiewać i zgarnę kasę. Zero zaangażowania.
    Piękne zdjęcia.
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia! Jak dla mnie, wszystkie są super!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia piękne jednak jeśli mam wybierać najlepsze to według mnie 6 i ostatnie :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prześliczną sukienkę!
    Znam to uczucie alergii zwłaszcza w wiosnę, masakra :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierze, ze kiedyś uda ci sie wybrać na wymarzony koncert! A co do zdjeć to wybralyscie naprawdę śliczne miejsce i zdjęcia wyszły rewelacyjnie!
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie zdjęcia przypominają styl Lany!
    Śliczne zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia ♥ Ja z niecierpliwością oczekuję, aż dni zrobią się jeszcze cieplejsze :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez czekam na Lane w Krakowie ;) 2 stylizacja podoba mi się bardziej ale zdjęcia wszystkie super!
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, cudowne zdjęcia! Aż trudno wybrać najlepsze.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w sumie nie mam jeszcze jako tako planów na wakacje, śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, już nie mogę się doczekać wakacji! Śliczne zdjęcia!

    Faustii

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia bardzo ładne. Podoba mi się twoje spojrzenie, takie jakieś inne niż wszystkie:)
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/moje-wosy-pielegnacja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie zdjęcia są bardzo ładne :) Śliczne stylizacje :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się wszystkie zdjęcia podobają, ładna sukienka.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna sukienka, podobają mi się takie wiązania. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wianek i sukienka - wygląda tak letnio i rzeczywiście jak inspiracja Laną! Przy okazji - znalazłyście świetne miejsce do zdjęć :)

    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, jaka piękna sukienka! A miejsce idealne na zdjęcia :)

    Pozdrawiam! ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są rzeczywiście przepiękne! :)

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są na prawdę świetne :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia ! :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/sammydresscom-ii-sheincom.html

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Blender jest bardzo przydatny w kuchni! A alergii współczuję.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczne zdjęcia, boska ta biała sukienka!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz w tej sukience :)

    Pozdrawiam,
    Szwajjka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie wyglądasz w tej sukience! *.* Cudo ;D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  29. Też dostaję alergii nienawidzę tego, wtedy oczy mi łzawią i pieką :/
    Będę czekać na kolejny post (mam nadzieję, że będzie to jakiś przepis)

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne wyglądacie, a sukienka dodaje Ci uroku! :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia, obserwuje i czekam na jakieś przepisy :"D
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia i życzę Ci Udanych wakacji :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Arbuzowy koktajl wydaje się być cudowny :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale magiczne zdjęcia! Wyglądacie przecudnie :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia, naprawdę :) Ładne ujęcia i piękne kolory :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety alergia dopadła i mnie... Świetne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Na szczęście nie mam alergii :D czekam na jakieś ciekawe przepisy!
    Buziaki, xx ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz, piękna sukienka! Ja też uwielbiam Lanę ;)
    INSPIRED BY THE LIFE - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia - kocham zieleń :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku wspaniałe zdjęcia! <3
    Sukienka bardzo mi się podoba.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie zdjęcia śliczne :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie ;) Udanych wakacji!

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale piękne zdjęcia! :o Najbardziej podoba mi się to drugie, a no i masz boskie nogi :o
    Udanych wakacji kochana ! :*

    Zapraszam na pierwszego posta! :)

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. widać ,że dużo pracy wkładasz w swojego bloga, dlatego życzę Tobie abyś osiągnęła sukces :)
    super wpis :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna sukienka <3
    https://awesomemilastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe