peanut butter

wtorek, lipca 12, 2016

Dzień dobry! W poprzednim poście wspominałam, że kupiłam sobie blender i mam zamiar co jakiś czas pokazywać tu przepisy, które można zrobić z jego pomocą. Na start mam masło orzechowe, które pokochałam. Smakuje o wiele inaczej niż takie "sklepowe", więc nie zrażajcie się jeśli jedliście kiedyś złe i wam nie smakowało, najprawdopodobniej było za słone. 
Jedyne czego Wam potrzeba to oczywiście orzechy. Ważne, żeby nie były solone. Potem możecie je doprawić według uznania. ja zawsze daje 2 łyżeczki cukru i pół soli. Z soleniem naprawdę trzeba uważać, ponieważ orzechy już same w sobie są trochę słone. Na koniec możecie je posmarować na wafle ryżowe, do tego jakieś owoce i gwarantuje, że będzie pyszne, 
A i nie denerwujcie się, że trzeba długo blendować, na początku zawsze jest ciężko. Blendujcie, ąż wyjdzie wam lejąca się masa. Powodzenia i smacznego! :)










You Might Also Like

27 komentarze

  1. Masło orzechowe domowej roboty jest przepyszne! Również zaraz po kupieniu blendera pierwsze co zrobiłam to masło orzechowe :)
    Szkoda, że nie ma jak Cię obserwować, z chęcią bym poczytała Twoje przepisy :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem apetycznie to wygląda, może spróbuję ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam masło orzechowe, a takie domowe jest najsmaczniejsze :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam nigdy :)

    https://strong-power.blogspot.com/
    Jeśli podoba Ci się blog, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Kocham masło orzechowe, na pewno spróbuję zrobić sama.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze spróbować bo każdy chwali masło orzechowe a ja nigdy go nie jadłam :o

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio właśnie myślałam o zrobieniu w domu masła orzechowego, ja również bardzo je lubię :) Z waflami ryżowymi jeszcze nie próbowałam - często je chrupię, także pora spróbować takiego połączenia.

    Werisa - vverisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszności! *,* Świetny przepis.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post ze względu na masło orzechowe :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam masło orzechowe, muszę koniecznie wypróbować ten przepis! :))
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm musi być pyszne! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny przepis na pewno wypróbuję, bo nie jest zbyt kaloryczny jak te inne, które kupuję się w sklepach :D
    Zapraszam na mojego bloga Mój blog :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł z tym masłem orzechowym, na pewno spróbuję! ;)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kubek ze starbucksa
    http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam masło orzechowe, a takie zrobione samemu jest pewnie 100 razy lepsze :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie, bo mam 'fazę' na maslo orzechowe!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to wszystko pysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mm uwielbiam orzechy, a o dopiero masło orzechowe ♥ Pysznie!

    Buziaki¦ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda naprawdę smacznie :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie napisane, podoba mi się! Obserwuję ♥ Będę częściej wpadać :)
    Pozdrawiam
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe