Summer

poniedziałek, lipca 25, 2016

Dobry wieczór! Jak Wam mijają wakacje? Mi bardzo szybko. Także nie wiem czy zdążę zrobić wszystko co sobie zaplanowałam. Uważam, że wakacje powinny trwać 3 miesiące. Właśnie pakuję się na Zakhyntos i w między czasie chciałam coś dla Was tu napisać. 
Zdjęcia są stare, bo z początku lipca, ale koniecznie zasługują na dodanie. Spacerowałam wtedy z koleżanką po Kazimierzu,wybrałyśmy się na słynne belgijskie frytki i zrobiłam parę zdjęć przy tym pięknym świetle. 
Nie będę się dzisiaj rozpisywać, ale mogę Wam obiecać, że wkrótce dodam tu jakieś swoje przemyślenia! Trzymajcie się, a w komentarzach koniecznie napiszcie mi co tam u Was! :)










You Might Also Like

37 komentarze

  1. Mi wakacje dopiero zaczely sie w piatek i mam tylko 6 tygodnii !(pozdrawiam z Anglii ) ale jak narazie korzystam z kazdego dnia !

    pozdrawiam xx
    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są mega! :)

    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne widoki ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zdjęcia! Ja wakacje wykorzystuję w 100%
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też wakacje mega szybko lecą, dopiero ostatnio zdałam sobie sprawę, że został praktycznie tylko miesiąc.Piękne zdjecia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone


    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Ja przy trzech miesiącach wakacji chyba wynudziłabym się na śmierć :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa :o zazdroszczę Grecji :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia!
    Większość czasu spędzam na oglądaniu seriali i czytaniu książek;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia! muszę w końcu pojechać do Kazimierza!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz przepiękne włosy:) ogólnie ładna z Ciebie kobitka :)


    Może rewanż i skomentujesz również u mnie? :)

    Zapraszam do mnie
    http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie uchwycone miasto! ;) A co do wakacji to muszę przyznać rację, że powinny trwać dłużej. Czerwiec to tak naprawdę czas stracony na lekcje, których prawie nie ma. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie (czy to było gimnazjum, czy liceum) w czarwcu cały materiał został przerobiony i chodziliśmy na lekcje bezczynnie siedząc... Ale niestety nic na to nie poradzimy. Taki chory system mamy. :|

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam belgijskie frytki <3 zycze milego pobytu na wakacjach :)

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia zdecydowanie zasługują na dodanie ich, śliczne są! Życzę udanego wyjazdu! :*

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny blog <33

    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są świetne! Te uliczki bardzo kojarzą mi się z typowymi, amerykańskimi kamienicami :D

    INNA MYŚL [blog]

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są mega :)
    https://biebxxuh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie niestety wielka nuda.:)
    Zdjęcia świetne. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna bluzka <3
    xycjpc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Te wakacje są mega 💞
    Zapraszam na mój blog buntowniczkii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja, zazdroszczę Ci takiego super wyjazdu. Ja planowałam wyjazd do Norwegii, jednak moje wieczne chorowanie mi bardzo w tym pomogło i nic z tego nie wyszło.
    Udanego wypoczynku! :))
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku *0* Śliczne zdjęcia! Świetny blog :D

    http://myphotos-gk2r.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia
    W wolnej chwili zapraszam wirtualniewalniety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O jeju zakochałam się w tych zdjęciach! Masz racje, wakacje powinny trwać trzy miesiące, niby dwa to już dużo, ale mijają bardzo szybko.. Ja spędzam wakacje głownie tylko chodząc codziennie na praktyki (uczę się na fryzjerkę) :)

    Zapraszam!
    http://xcysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo tak, wakacje powinny trwać zdecydowanie dłużej. Na szczęście mi lipiec nie zleciał tak szybko, jakoś mi się dłużył. Gorzej z sierpniem, bo jest już trzeci dzień a mi się wydaje jakby dopiero był pierwszy.
    Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam!
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  26. No nie powiem, z jeszcze jednego dodatkowego miesiąca bardzo bym się ucieszyła!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  27. No niestety wakacje mijają za szybko:(
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi tez bardzo szybką mijają wakacje! Świetnie zdjęcia! Obserwuje :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia :)
    Mi także bardzo szybko mijają te wakacje, już ponad połowa za nami, a ja jestem ze wszystkim w proszku. Nawet nie zdążyłam jeszcze odpocząć D: Udanego pobytu na Zakhyntos!

    U mnie nowy post DIY, gdzie pokazuję jak zrobić geometrycznego jelenia, wiec zapraszam :)
    Szalona Perfekcjonistka

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, a co do wakacji zgodzę się. Mi również szybko te wakacje uciekają, nawet nie wiem kiedy minął ten miesiąc. Zapraszam do siebie. Sallien.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia wyszły świetnie! ♥ My też chciałybyśmy, aby wakacje trwały 3 miesiące, ale niestety...

    https://victoriaandnatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi bardzo szybko leci ten czas. Niby mam właśnie ponad 3 mies wakacji, a i tak umyka mi przez palce.. Klimatyczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przydałoby się gdyby wakacje trwały troszeczkę dłużej! Śliczne zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładne zdjęcia, klimatyczne :) narobiłaś mi ochoty na frytki :(/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe