Zakhyntos, Greece

poniedziałek, sierpnia 08, 2016

Witam Was moi drodzy po chwilowej nieobecności. na tydzień wyjechałam do Grecji na Zakhyntos i szczerze mówiąc było naprawdę cudownie. Dawno chyba nie byłam w tak pięknym miejscu, szkoda że tylko tydzień. Przygotowałam dla Was dużą dawkę zdjęć (dzisiejszy post to dopiero początek!). 
Aktualnie po powrocie nie mam już nic w planach. Chciałabym odpocząć, może poduczyć się angielskiego. A Wy jak spędzicie ten ostatni miesiąć wakacji?
PS Dajcie mi też znać czy podoba Wam się nowy wygląd bloga:*


















You Might Also Like

44 komentarze

  1. Jejku, Grecja jest moim marzeniem, a Twoje zdjęcia idealnie oddają klimat jaki tam panuje! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Grecja <3 ! Sama bym chciała tam pojechać, nawet nie na tydzień, choćby trzy dni i zobaczyć piękno tego kraju. Niesamowite widoki, zdjęcia, czekam na inne ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Zakochałam się w tych zdjęciach. Są cudowne! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam cudnie! Nigdy nie bylam ale bardzo chce! <3

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia <3 w tym roku też byłam w Grecji :D

    Pozdrawiam
    http://kaktusik-miedzy-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam nigdy na Zakhyntos'ie, ale zdjęcia naprawdę zachęcają, są bardzo klimatyczne ;)


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie:slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie, musimy kiedyś zwiedzić ZAKHYNTOS!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne widoki*.* Bardzo ładny nagłówek i cały wyglad bloga:)

    Zapraszam klik<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo chce lecieć do Grecji, ale na Santorini :) Przepiękne zdjęcia!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie zdjęcia, a widoki niesamowite :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam trzy lata temu na Zakynthos - przepiękne miejsce. Ostatnie zdjęcie jest po prostu cudowne - te barwy zapierają dech w piersiach!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakynthos jest na mojej liście podróżniczej, więc mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiorę! Po Twoich zdjęciach już widać, jak tam ślicznie :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie tam! : ) A zdjęcia mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tam pięknie! Ja również wróciłam z Grecji, tyle że z półwyspu Kassandra. Dzisiaj napisałam pierwszego posta stamtąd i też na tym nie poprzestanę ;) Grecja to naprawdę urokliwe, wyjątkowe państwo, do którego chce się wracać! Czekam na kolejną porcję zdjęć - obserwuję :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tych zdjęciach :) Zazdroszczę wakacji w Grecji ;D
    Pozdrawiam♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. też odwiedziłam Grecję w tym roku ;)
    [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę wyjazdu ! piękne widoki ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia i widoki :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! jestem pod wrazeniem jakoscia tych zdjec! bomba
    bardzo pdooba mi sie estetyka twojego bloga, bede zagladala tu czesciej ;) milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowy wygląd bloga prezentuje się świetnie ^^ Zazdroszczę pobytu w Grecji. Świetna fotorelacja i wspaniałe widoki ^^ Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyjemnie się czyta i cuuudowny wygląd bloga! ♥

    Zapraszam do mnie na konkurs *klik*

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze w takich fotorelacjach urzeka mnie roślinność, która jest często niespotykana w Polsce. Grecja jest piękna!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne zdjęcia! Najbardziej chyba z Grecji uwielbiam rośliny, są wspaniałe. Oczywiście nie można zapomnieć o jedzeniu, haha! :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się w tych zdjęciach ♥ ale tam jest pięknie !

    http://pink-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. rzeczywiście jest tam cudownie! chciałabym kiedyś odwiedzić Grecję, strasznie podoba mi się ten klimat :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jejciu tak bardzo chciałabym odwiedzić to miejsce <3
    http://xycjpc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Grecja jest przepiękna! Zazdroszczę!
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga: byqlaudia.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia! Musi tam być cudownie :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Byłam w Grecji na obozie rok temu! Fantastyczne miejsce ;) Super zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurczę to miejsce przypomina raj z moich najgłebszych snów, cudownie! :)

    carolinecupcakecc.blogspot.com - Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam nadzieje, ze uda mi się kiedyś odwiedzić Zakhynots :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia! Zazdroszczę, bo ja w tym roku musiałam zrezygnować z Grecji. A to takie piękne miejsce!

    COCOCHINES BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Grecja jest taka piękna, zakochałam się w Twoich zdjęciach :) Ja w tym roku byłam w Hiszpanii
    Śliczny nowy wygląd bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Jejku, ale śliczne zdjęcia :3 Grecja to na prawdę super miejsce i zazdroszczę Ci całą sobą pobytu tam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe