Last days

sobota, października 08, 2016

Dobry wieczór, kochani! Jak widzicie szkoła całkowicie pochłonęła mój czas. Niestety tak to jest jak się zaczyna drugą liceum, ale póki co jestem bardzo zadowolona ze swoich ocen, oby tak dalej. Jeszcze w sierpniu odwiedzając babcię na wsi porobiłam parę zdjęć, o których kompletnie zapomniałam. Odkopałam je i przerobiłam, i właśnie chcę się nimi podzielić. U nas już jest prawie jesień, a tutaj jeszcze piękne sierpniowe i przede wszystkim ciepłe słoneczko. W tym roku mój plan lekcji jest strasznie dziwny, ponieważ mam lekcje w środku dnia, więc w domu jestem zazwyczaj koło 18-stej, dlatego często nie mam czasu nawet dla siebie, a co dopiero na bloga, ale staram się to szybko nadgonić. 

Teraz już tylko czekam na pierwsze wolne dni, aby chociaż chwilę odpoczać. Dużo osób narzeka, że ciągle pada deszcz i jest zimno, ale ja po części lubię taką pogodę. Ileż można się smażyć w słońcu, a siedzenie z książką w łóżku przy świecach i ciepłej herbacie też może być przyjemne. 

A co u Was słychać?















You Might Also Like

39 komentarze

  1. Ja zaczęłam pierwszą klasę liceum i jak na razie idzie mi dobrze, choć wiadomo, że nauczyciele dopiero się rozkręcają :) Mój plan na szczęście jest bardzo dobry - cały czas chodzę na 8, ale za to dosyć wcześnie kończę :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogodziłam się z tym, że mamy jesień a tu takie piękne letnie zdjęcia ♥ Chociaż dopiero kończę gimnazjum to też mogę trochę ponarzekać na chociażby nauczycieli ;) Jak zawsze dużo wymagając, ale czasu nam nie poświęcają. Zgadzam się, że czytanie książki (najlepiej gdy za oknem pada deszcz/śnieg) jest świetne i bardzo klimatyczne ♥

    aansaa.blogspot.com <-- Zapraszam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, dla mnie szkoła jest teraz masakrą, cały czas sprawdziany, kartkówki, odpowiedzi itd....

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Za oknem jesień a tutaj jeszcze takie piękne zdjęcia, przypominające o lecie. Szkoda, że już się skończyła ta ładna pogoda. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym aby ta pogoda zatrzymała się na większy okres czasu, chodzę już w zimowej kurtce..
    ojej to naprawdę dziwny plan, ale chyba da radę się przyzwyczaić
    super zdjęcia! strasznie lubię przyjeżdżac na wieś do moich dziadków. tylko tam czuć taki naturalny, świezy klimat

    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jeszcze wakacyjne zdjęcia :) Mimo, że jestem dopiero w gimnazjum to mam masę nauki i ciężko mi się jest z tym wyrobić.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia <3 :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia. Ja też lubię kiedy pada i jest brzydka pogoda.
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaczęłam trzecia klasę gimnnzajum.Jestem na razie zadowolona z moich ocen chociaż mogło być lepiej z geografii i matematyki.
    Cudowne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, nie ma to jak na wsi :)
    Ja jestem w klasie maturalnej i trochę stresu się pojawiło, ale staram się myśleć pozytywnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa, te zdjęcia tak mi przypominają lato :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja tęsknie za taką pogodą jak jest na zdjęciach. Nie przepadam za jesienią więc nic dziwnego :D Piękne zdjęcia.
    Powodzenia w szkole! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. aż czuć ciepło z tych zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście mam jeszcze tydzień ferii, ale dalej nie mogę odpuścić książek bo masa nauki to za mało powiedziane. Zdjęcia oddają cudowny wakacyjny klimat! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak ciężko mi czytać, że ktoś jest już w połowie liceum, a przede mną dopiero egzaminy...
    Aaa jeszcze te zdjęcia! Mimo, że tak bardzo tęsknię za wakacjami, to jesień ma swój klimat. :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne zdjęcia! Czasami lubie jak trochę popada ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mimo wszystko nie lubię takiej pogody, jaką mam za oknem - jest za zimno, za mokro i zbyt pochmurnie - jak dla mnie bardzo nieprzyjemnie :/
    PS. Obserwuję!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie lubie jesieni ani deszczu :( sliczne zdj!
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jestem w 2 kl. liceum i jest strasznie dużo nauki ;/. Śliczne zdjecia :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam bardzo dużo lekcji i mało czasu na inne zajęcia :/
    Piękne zdjęcia.

    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, tęsknie za latem :(
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne zdjęcia :')
    http://treamicii.blogspot.com/2016/10/ulubiency-ostatnich-miesiecy.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :)
    http://magdapaulina-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudowne zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja osobiście za jesienią nie przepadam, jednak każda pora roku ma coś w sobie!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam to! Zazwyczaj jestem w domu po 17 i mam mało czasu dla siebie i bloga :(, no ale nie można narzekać :D. A zdjęcia super :-)

    elsslyne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. takie życie licealisty. Piękne zdjęcia :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie Tylko twój ;x u mnie też szkoła teraz pochłania 3/4 mojego czasu ;x Ładne zdj!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. Superaśne zdjęcia! Mnie ta szkoła tak wykańcza, że jeszcze zanim wstanę z łóżka, chcę do niego wrócić.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie szkola wlasnie sie dzisiaj zaczela, milalam 2 tygodnie ferii i niestety juz ich nie mam hehe. mam nadzieje, ze szybko to zleci, bo chcialabym juz ferie swiateczne :) zdjecia sa super! ♥


    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe