Ochotnica 2016

wtorek, października 25, 2016

Dobry wieczór misiaczki.Znalazłam chwilę czasu i postanowiłam napisać coś dla Was. Kiedy we wrześniu było jeszcze cieplutko wybraliśmy się z rodzinką w góry do Ochotnicy. Powitały mnie tam piękne krajobrazy, których na pewno w mieście nie zobaczę. Wykorzystałam także pogodę i przejechałam się na rowerze (jeśli to w ogóle można nazwać przejażdżką, gdyż momentami byłam zmuszona prowadzić rower, w końcu w górach jest stromo). Mimo, że był to krótki weekend to miło spędziłam czas. Czasami myślę, że weekendy powinien trwać 3 dni, bo i tak ciągle brakuje mi na coś czasu. To smutne i przytłaczające, ale taka jest rzeczywistość. 
Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć i przepraszam za 3 takie prawie takie same zdjęcia jeziorka, ale są tak cudowne, że nie mogłam się oprzeć.
Które Wam się najbardziej podoba?
Buziaczki


























You Might Also Like

56 komentarze

  1. Wszystkie zdjęcia ogromnie mi się podobają!:)
    O tak, weekend zdecydowanie powinien trwać 3 dni:D


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zdjęcia! ^_^

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!
    Zgadzam się z tobą gdyby weekend trwał 3 dni byłoby o wiele lepiej.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie weekend powinien trwać dłużej...
    Cudowne zdjęcia, nie byłam tam, ale koniecznie muszę się wybrać! :P
    Pozdrawiam, http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznie! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie długo więcej wolnego! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam :) świetnie to uchwyciłaś na zdjęciach :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Każde zdjęcia ma swój urok, nie potrafię wybrać najładniejszego! <3
    Zmieniłam adres bloga, jeśli Ci się spodoba możesz zaobserwować :)
    http://nikasspace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę jak ja dawno nie byłam na takiej wycieczce rowerowej. Zdjęcia cudowne! Bardzo podobają mi się tamtejsze widoki :D

    Pozdrawiam.
    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, jednak wycieczki rowerowe są zdecydowanie nie dla mnie!

    http://www.strong-power.pl/
    zapraszam na nowego bloga, jeśli ci się podoba,zapisz się do newslettera!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne zdjęcia! *o*

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie zdjęcia są przepiękne, nie potrafię wybrać jednego! <3

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow zazdroszczę wyjazdu rzeczywiście piękny widok
    Julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo ładnych zdjęć, jaki model aparatu ? :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow jakie fajne miejsce ! Wszystkie zdjęcia mi się podobają :)
    Zapraszam do siebie :D
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjecia ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia. Nie mogłabym się zdecydować które podoba mi się najbardziej. Każde ma bardzo ciekawy klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne zdjęcia <3 Też uważam, że weekend powinien trwać 3 dni :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow , przypadkiem wpadłam na twojego bloga :)
    Bardzo mi się podoba . Relacja jest świetna uwielbiam takie fotorelacje :)
    Pozdrawiam Kochana ;)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie byłam w Ochotnicy, ale sporo słyszałam na temat tej miejscowości i jak będę miała okazję to się wybiorę :) Co to zdjęć, to nie wiem, które jest najlepsze, wszystkie są bardzo ładne, serduszko w drzewie jest urocze :) Uważam jednak, że zrobiłaś mało zdjęć krajobrazów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, przepiękne zdjęcia! ♥ Jakiego sprzętu używasz? Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia, masz bardzo dobrą jakość zdjęć :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam fotorelacje!! <3
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Robisz na prawdę piękne zdjęcia! *-*

    maaadnajt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne miejsce ♥
    Swoją drogą super ujęcia makro :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jejuu Cudowne zdjęcia! <3

    http://olaabo.blogspot.com/2016/11/walcz-do-konca.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia są super, brakuje mi tych wyższych temperatur, takich jak na zdjęciach!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju piękne zdjęcia aż tęskni się za wakacjami a przecież całkiem niedawno były. Teraz jest tak ponuro, że aż wyjść się nie chce:(
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia!
    Wyjazd musiał być udany!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia, przepełnione pozytywną energią :)
    kocham góry

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne krajobrazy! tak bym wyszła na rower, niestety pogoda na to nie pozwala..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowna jakość zdjęć :)
    prawdziwy talent <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia!
    Przyjemne miejsce, miło tak się czasem wyrwać na taki wypad :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  38. CUdowne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak tam pięknie! Kocham takie miejsca, śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej, zgłosiłam twój blog do loriany! może jak więcej ludzi zagłosuje, to o tobie napiszą! strona to http://loriana.pl, zgłasza sie prze mail online@loriana.pl
    Trzymam kciuki, zeby o tobie napisali!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nieszczególnie lubię góry... Chociaż zdjęcia z chęcią oglądam! Twoje są nieziemskie, kochana! Oby tak dalej!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia i fajna tapeta na telefonie, obserwuje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Nie toleruję obserwacji za obserwację ani wulgarnych komentarzy! Jeśli zauważę, że przeczytałeś całego posta to na pewno węjdę w Twojego bloga i się odwdzięczę :)

Subscribe